ورزشی

مصاف با تراکتور خیلی سخت بود

مصاف با تراکتور خیلی سخت بود



به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی حسینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران ضمن عرض خواهی بابت عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی و همچنین تقدیر و تشکر از هواداران تیم آلومینیوم که در تبریز همراهشان بودند، افزود: سعی داشتیم بازی را کنترل و پرس کنیم ولی روی خلاقیت‌های فردی هاشم نژاد بازیکن تراکتور گل نخست بازی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان داشت: تیم تراکتور خیلی خوب و قوی بازی کرد ولی بچه‌های ما بازی را به تساوی کشاندند و کنترل بازی را در اختیار داشتند.

حسینی با بیان اینکه هر وقت گل نخست دریافت کردیم، بازی را در اختیار گرفتیم، اذعان داشت: در بازی‌های اخیر هر وقت موقعیتی بدست آوردیم به گل تبدیل کردیم.

وی یادآور شد: امروز بازیکنان جوان ما نتوانستند در فشار بازی با تراکتور حفظ توپ کنند و لذا در بعضی از صحنه‌ها توپ را از دست می‌دادند.

حسینی با اشاره به موفقیت تیم اش مقابل تیم‌های مدئی، اظهار کرد: تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس و سپاهان را توانستیم شکست بدهیم و امروز توانستیم مقابل تراکتور که بازی را واگذار کرده بودیم به تساوی دست بیابیم.

تیم آلومینیوم در مصاف با تراکتور به تساوی یک بر یک دست یافت و یک امتیاز شیرین خارج از خانه را دریافت کرد تا با کسب ۳۰ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول لیگ برتر جای بگیرد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا