ورزشی

مصطفی هاشمی: شهرداری گرگان یک پله جلوتر از ساجس است

مصطفی هاشمی: شهرداری گرگان یک پله جلوتر از ساجس است



به گزارش خبرنگار مهر، تیم بسکتبال شهرداری گرگان چهارمین دیدار خود در رقابت های سوپرلیگ غرب آسیا را شامگاه پنجشنبه (۲۱ دی) برابر ساجس لبنان برگزار می‌کند. این دیدار در حالی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که مسوولان تیم خواستار انتقال آن به گرگان شده بودند تا بتوانند از امتیاز دیدار خانگی به طور کامل بهره ببرند. موضوعی که مصطفی هاشمی و ارسلان کاظمی هم به آن اشاره داشتند.

با وجود درخواست های مطرح شده اما این دیدار مهم و تعیین کننده همچون دیگر دیدارهای خانگی شهرداری گرگان در سوپرلیگ غرب آسیا، به میزبانی تهران برگزار خواهد شد با این حال مصطفی هاشمی سرمربی تیم شهرداری گرگان تاکید دارد که این موضوع نباید بهانه ای برای عدم نتیجه گیری تیمش شود.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اهمیت دیدارهای خانگی و برگزاری آن در سالنی که حضور حداکثری تماشاگران را به همراه داشته باشد، گفت: پیش بینی ها برای میزبانی و برگزاری بازی در سالن خودِ تیم باید از چند ماه پیش انجام می شد. این موضوع هم فقط وظیفه یک نهاد نیست بلکه یک مشارکت عمومی را می طلبد.

وی ادامه داد: مسوولان استانی گرگان، مسوولان ورزش گرگان، سازمان شهرداری گرگان، فدراسیون بسکتبال و وزارت ورزش باید برای این موضوع و اینکه بتوانیم دیدارهای مان را در سالن خودمان برگزار کنیم، همزمان پای کار می آمدند تا مشکلات موجود حل شود و موانع از سر راه شهرداری گرگان برداشته شود. در رویدادی مانند سوپرلیگ غرب آسیا، اسم تیم باشگاهی نباید مطرح باشد. تیم اعزامی، نماینده بسکتبال کشور است و باید با این نگاه برای برطرف شدن موانع اقدام شود. پ

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: در هر صورت برای دیدار مهم با ساجس لبنان نمی توانیم از امتیاز میزبانی به طور کامل استفاده کنیم اما دنبال بهانه نیستیم. برد و باخت تیم ما نباید به این مسائل ربط داشته باشد. به قصد برد وارد زمین می شویم اگرچه می دانیم کارمان بسیار سخت است.

هاشمی با تاکید بر اینکه ساجس حریفی سرسخت برای شهرداری گرگان است، خاطرنشان کرد: گارد راس این تیم که مهره ای تاثیرگذار است به ایران نیامده اما دو بازیکن خارجی دیگر این تیم در این بازی حضور خواهند داشت. بازی بسیار سختی خواهیم داشت اما امیدوارم بازیکنان که عامل اصلی بردهای شهرداری گرگان در دیدارهای اخیر بوده اند برای دیدار فردا هم با تلاش و تعهد یک نتیجه امیدوارکننده دیگر را رقم بزنند.

وی افزود: به حمایت اهالی بسکتبال هم دلگرم هستیم. امیدوارم آنها چه با حضور در تالار آزادی و چه دور از این سالن با انرژی و دعای خود ما را در این دیدار مهم و نتیجه گیری از آن همراهی کنند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تاکید بر اینکه برای دیدار با ساجس از حضور همه بازیکنان تیمش بهره خواهد برد، گفت: به طور حتم همانطور که ما روی ساجس آنالیز داشته ایم، لبنانی ها هم روی تیم ما آنالیز داشته اند. همانطور که ما نقاط ضعف و قوت این تیم را می شناسیم، آنها هم نسبت به ما و قوت ها و کم و کاستی های مان اشراف دارند اما ما از یک حیث جلوتر هستیم.

هاشمی با یادآوری اینکه شهرداری گرگان در مرحله رفت و در لبنان برابر ساجس به برتری دست یافت، تصریح کرد: همین موضوع باعث شده از نظر روحی یک پله جلوتر از ساجس باشیم. در مورد فنی ادعایی ندارم اما قطعا از این حیث جلوتر هستیم و باید از همین ویژگی استفاده کنیم تا بتوانیم دربازی فردا و به لحاظ فنی هم موفق تر از حریف باشیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا