سیاسی

معاون رییس جمهور به سمنان سفر کرد/برنامه‌ریزی برای سفر هیات دولت

معاون رییس جمهور به سمنان سفر کرد/برنامه‌ریزی برای سفر هیات دولت



به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور صبح دوشنبه وارد ایوانکی شد و مورد استقبال استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت. وی بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان گرمسار، به بازدید از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی این شهرستان رفت.

از آنجا که این سیلو در زمره طرح‌های مهم ملی در استان سمنان محسوب می‌شود به نظر می‌رسد سفر منصوری در واقع آمادگی برای حضور رئیس جمهور و هیأت دولت در استان سمنان برای بار دوم داشته باشد.

سفر دور اول رئیس جمهور به استان سمنان ۱۳ آبان ۱۴۰۰ برگزار شده بود.

استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امروز استان میزبان معاون رئیس جمهور است، گفت: قرار است نشست شورای اداری با موضوع بررسی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان در سمنان برگزار شود.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه منصوری امروز ابتدا از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار بازدید کرد، ابراز کرد: بازدید از پروژه آزاد راه حرم تا حرم دیگر برنامه معاون اجرایی رئیس جمهور در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه منصوری در نمایشگاه روایت خدمت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سمنان حضور پیدا خواهد کرد، افزود: معاون رئیس جمهور همچنین یک کارخانه را در آرادان افتتاح و از یک طرح صنعتی دیگر در مهدیشهر بازدید خواهد کرد.

استاندار سمنان گفت: مجتمع ورزشی جانبازان و معلولان شهید سلیمانی سمنان و پل غیر همسطح شهرک صنعتی سمنان از دیگر طرح‌هایی است که توسط معاون رئیس جمهور بازدید می‌شود، گفت: دیدار با مقامات استان سمنان و شورای اداری از دیگر برنامه‌های این سفر است.

به نظر می‌رسد با توجه به اینکه از تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان خواسته شده تا در شورای اداری امروز حضور داشته باشند، قرار است پروژه‌های سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان طرح و در نتیجه می‌توان گفت که سفر هیأت دولت برای بار دوم به استان نزدیک است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا