ورزشی

معمای پیچیده سپاهان و فدراسیون فوتبال/ کدام بازی ۳ بر صفر می‌شود؟

معمای پیچیده سپاهان و فدراسیون فوتبال/ کدام بازی ۳ بر صفر می‌شود؟


به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه سپاهان که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و سوم بازیکنان مطرح و گرانقیمتی را جذب کرد، حالا به دلیل رعایت نکردن برخی موارد مد نظر فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به معضلی برای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادها، کمیته اخلاق و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبدیل شده است.

گزارش ها و شکایت هایی که در مورد باشگاه سپاهان به فدراسیون فوتبال رسیده، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون را بر آن داشته تا رسیدگی کاملی در مورد نقل و انتقالات و سقف قراردادهای این تیم اصفهانی داشته باشند. به این موارد باید نامه سازمان بازرسی را هم اضافه کرد که خواستار رسیدگی دقیق و قانونی به اتفاقات این باشگاه شده است.

معمای پیچیده سپاهان و فدراسیون فوتبال/ کدام بازی ۳ بر صفر می‌شود؟
رضا اسدی یکی از سپاهانی هایست که حرف و حدیث در مورد قراردادش زیاد است

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده به دنبال درخواست هایی که از سوی چند باشگاه از جمله پرسپولیس، استقلال و تراکتور برای رسیدگی به آنچه تخلفات سپاهان عنوان شده، رسیده، مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نشست هایی را برگزار و خواستار ورود کمیته انضباطی به این پرونده شده اند.

این در حالی است که برخی مسئولان اعتقاد دارند این موارد باید در کمیته اخلاق مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد اما برخی دیگر تاکید کرده اند از آنجایی که کمیته اخلاق توانایی اعمال جریمه هایی مثل ۳ بر صفر کردن بازیها را ندارد، باید این موارد به کمیته انضباطی ارجاع شود.

در این مورد گفته می شود پس از بررسی های لازم و صحبت هایی که بین مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ رد و بدل شده، تصمیم گرفته شده که کمیته انضباطی به پرونده باشگاه سپاهان ورود و تصمیمات لازم را اتخاذ کند.

در این مورد فرضیه ها و گمانه زنی هایی وجود دارد که مهمترین و پررنگ ترین آن اعمال یک نتیجه ۳ بر صفر به ضرر سپاهان است. حالا این نتیجه برای چهار بازی اعمال شود، برای دیدار با تیم هایی که شکایت کرده اند اعمال شود یا این که ۳ امتیاز منفی کلی برای سپاهان در نظر گرفته شود، موارد دیگری است که باید در کمیته انضباطی مورد بحث و تبادل نظر و رعایت موارد قانونی قرار بگیرد.

معمای پیچیده سپاهان و فدراسیون فوتبال/ کدام بازی ۳ بر صفر می‌شود؟
سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ بیست و سوم است

مسئولان باشگاه سپاهان که با هزینه ای سنگین تیم خود را برای حضور در لیگ بیست و سوم بستند، به دلیل بالا رفتن سقف قراردادهایشان هنوز نتوانسته اند قرارداد عیسی آل کثیر و برایان دابو را ثبت کنند و مجوز بازی آنها را بگیرند.

به خاطر همین اتفاقات است که تیم های استقلال، تراکتور و پرسپولیس از فدراسیون فوتبال خواسته اند که به پرونده نقل و انتقالاتی سپاهان ورود جدی داشته باشد و مشخص کند که تخلفاتی از سوی این تیم اصفهانی صورت گرفته است یا نه.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا