اخبار سربازی و نظام وظیفه

مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته است



به گزارش خبرگزاری همسونیوز سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر شنبه در جشنواره حضرت علی‌اکبر (ع) جوان سرباز، معرفی و تجلیل از سربازان نمونه استان زنجان گفت: سرباز زینت کشور است و دوران جوانی فرصتی کوتاه است که باید قدر آن را بدانیم.

وی ابراز داشت: یکی از مسائلی که یک مرد پس از رسیدن سن قانونی، درگیر آن می‌شود، مسئله دوران خدمت سربازی است.

جانشین سپاه استان زنجان گفت: خدمت سربازی به معنای دفاع از ارزش‌ها و جان، مال و ناموس مملکت است و به فرمایش امام (علی) ثواب هزار هزار شبانه‌روز عبادت را دارد.

طهماسبی تاکید کرد: کسب دانش و تجربه از ویژگی‌های دوران سربازی است و قدر این لحظات را بدانید، سربازی که در پست‌های معاونتی و اداری مشغول خدمت است.

وی افزود: نحوه برخورد با ارباب رجوع، نحوه تشکیل و مدیریت جلسه، نحوه برخورد با مسئول بالادستی، نوشتن نامه و در کل ارتباط با جامعه را می‌آموزد.

جانشین سپاه استان زنجان تصریح کرد: مهارت‌آموزی در دوران خدمت سربازی مورد توجه قرار گرفته و سربازان به نوعی حافظ ارزش‌های ملی و معنوی جامعه اسلامی هستند.

طهماسبی افزود: این دوره دو ساله اجباری روزی تمام می‌شود اما بهترین مسیر تمرین در زندگی اجتماعی بوده و سربازان با نیت خالصانه این دوران ارزشمند را به پایان برسانید.

وی یاد آورشد: دوران سربازی زمانی برای آموزش درس زندگی است و امروز هم دفاع از ولایت و دین خدا، نیازمند سربازی و جانبازی است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا