اخبار سربازی و نظام وظیفه

مهارت افزایی وحرفه‌گرایی سربازان در دوران خدمت ضروری است



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی استان زنجان، سردار رحیم جهانبخش، گفت: مقررات سازمانی و آموزشی از مهم‌ترین راهکارهای اجرایی در رشد توانمندی‌های سربازان در دوران خدمتی آنان است.

وی با تاکید بر مهارت افزایی و حرفه‌گرایی سربازان جوان در طی دوران خدمت سربازی، تصریح کرد: این مؤلفه‌ها از مهم‌ترین محورهای اساسی در این دوران به شمار می‌روند که باید مورد توجه جدی فرماندهان و مسئولان قرار گیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر توسعه و گسترش آموزش مهارت‌های اجتماعی و فنی حرفه‌ای در بین سربازان، اظهار داشت: بی‌تردید بالا بردن آستانه تحمل و استفاده از توانمندی‌های علمی و حرفه‌ای سربازان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف امنیتی جامعه دارد.

وی به نقش خدمت سربازی در هویت بخشی به جوانان اشاره کرد و افزود: اگر به این سوال‌ها که هدف از زندگی چیست به چه چیزی ارزش قائل بوده و حوزه ارزش‌های شما چه چیزی است و به چه علاقه‌مند هستید جواب بدهید معلوم می‌شود که خدمت مقدس سربازی در شما اثر خوبی داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه سربازان زینت و سرمایه‌هاِِی گرانقدر نظام مقدس هستند گفت: سربازی از بهترین و گران قدرترین دورانی است که انسان می‌تواند به خودسازی کامل برسد و نفس خود را از هرگونه بدی‌ها در امان نگه دارد.

جهانبخش حفظ نظم و امنیت جامعه و پاسداری از ارزش‌های انقلاب را از وظایف سربازان دانست و اظهار داشت: همه ما حافظان امنیت هستیم و باید در راه ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان کوشش کرده و با ناهنجاری‌ها و کسانی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی داشته باشیم

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا