اخبار سربازی و نظام وظیفه

نتایج نهایی پذیرش جذب نیروهای امریه سربازی اعلام شد

به گزارش همسو نیوز به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،  مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات با اعلام نتایج نهایی پذیرش نخستین مرحله جذب نیروهای امریه سربازی از متقاضیان خواست با استفاده از کد پیگیری اخذ شده در زمان ثبت نام، به سامانه­ امریه (قابل مشاهده در سایت اطلاع رسانی وزارت) مراجعه کنند.

بر همین اساس با مراجعه متقاضیان به سامانه امریه، در صورت اعلام “پذیرش نهایی”، ضمن اخذ برگه اعزام به خدمت (به تاریخ اعزام ۹۷/۱۲/۱)، با قید فوریّت (بشکل حضوری یا با استفاده از پست پیشتاز یا ویژه) این سند را به آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از چهارراه قدوسی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورودی ۷ طبقه دوم- کارشناس امور اداری، خانم رحمانی پناه- تحویل دهند.

متقاضیان جهت پیگیری یا تسریع در امور، کد رهگیری مرسوله را تا زمان اعلام وصول مرسوله مذکور، نزد خود نگاه دارند و عدم وصول مدرک فوق تا روز شنبه ۱۵ دی ماه، به منزله­ انصراف از امریه سربازی این وزارت تلقّی می شود.

بر اساس اعلام مرکز تحول و نوسازی اداری وزارت ارتباطات برای تسریع در امور این  موارد قبلاً از طریق تماس تلفنی نیز به متقاضیان پذیرفته شده اعلام شده است.

افرادی که در پورتال کاربریشان (قابل دسترسی با کد پیگیری) واژه­ ” عدم کسب حد نصاب پذیرش” درج شده است، به علّت عدم کسب حدّ نصاب امتیاز، عدم تطابق موارد اظهار شده با مستندات دریافتی در روز مصاحبه یا نقص مدارک شامل موارد  فوق نبوده و جذب این افراد در این مرحله میسّر نمی­باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
پایان/ همسونیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

کلاس های آنلاین گاج مارکت
دکمه بازگشت به بالا