ورزشی

نماینده شیرجه ایران در تخته یک متر طلا گرفت

نماینده شیرجه ایران در تخته یک متر طلا گرفت



به گزارش خبرگزاری مهر، امروز (پنجشنبه) در چهارمین روز از مسابقات شیرجه رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا نمایندگان شیرجه ایران در ماده‌های تخته یک متر انفرادی و ۳ متر انفرادی با حریفان آسیایی خود به رقابت پرداختند.

در چهارمین روز این مسابقات ابتدا دو ملی پوش شیرجه ایران سام واژیر و کیومرث اصلانی در شیرجه تخته یک متر انفرادی رده سنی ۱۴-۱۵ سال کار خود را آغاز کردند. سام واژیر شیرجه رو ارزنده ایران که تا به اینجای کار عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته بود پنجمین مدال کاروان شیرجه ایران به ارمغان آورد. واژیر در شیرجه از تخته یک متر موفق شد با ۳۳۹ امتیاز بر سکوی نخست این ماده قرار گیرد. پس از واژیر نماینده مالزی ۳۲۳ امتیاز دوم، شیرجه رو ژاپن با ۳۱۶ امتیاز سوم و کیومرث اصلانی دیگر نماینده ایران در این ماده با ۳۰۹ امتیاز چهارم شد. با این نتجیه نخستین مدال طلای این دوره از مسابقات توسط سام واژیر به ثبت رسید.

همچنین علی صفری دیگر نماینده شیرجه ایران در این مسابقات در ماده تخته ۳ متر انفرادی رده سنی ۱۸_۱۶ سال درحال رقابت با حریفان خود است.
یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند سال ۱۴۰۲ در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود کهرقایت‌های شیرجه این دوره از مسابقات ۷ الی ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ پیگیری خواهد شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا