ورزشی

نکونام: استقلال شرایط خوبی ندارد/ بازی سختی مقابل تراکتور داریم

نکونام: استقلال شرایط خوبی ندارد/ بازی سختی مقابل تراکتور داریم



به گزارش خبرگزاری مهر، جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر گفت: همه می‌دانیم لیگ چه شرایطی دارد. بازی سخت، حساس و مهمی با تیم خوب تراکتور و مربی خوب این تیم داریم. تراکتور تیم با کیفیتی است و شرایطی برای هردو تیم سخت خواهد بود. تمام تمرکز و تلاش خودمان را مثل تمام بازی‌ها می‌گذاریم تا بهترین عملکرد را در بازی با تراکتور داشته باشیم و با تمرکز بالا به موفقیت برسیم.

وی اظهارداشت: در لیگ برتر بازی آسان نداریم. از روز اول که لیگ را شروع کردیم، روند خوبی داشتیم اما مشکلات زیادی هم برای ما وجود داشت. با این همه شرایط و خواسته ما مشخص بوده و سعی کردیم بازی به بازی جلو برویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. همه بازی‌ها سخت و رقبایمان قابل احترام هستند. سعی کردیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و بازی سخت و آسان در لیگ نداریم. شرایط سخت است و شاید با یک غفلت مخصوصاً در نیم فصل اول که شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است، از کورس عقب بمانیم.

نکونام عنوان کرد: درباره اظهارنظر ابتدای فصل سرمربی تراکتور درباره مدعیان قهرمانی باید بگویم که از روز اول خواسته ما مشخص بود. شکل کار، برنامه و خواسته تیم و باشگاه با توجه به مشکلات سقف قرارداد، جذب بازیکن و سایر مشکلات متعدد مشخص بود.

وی گفت: نظر سرمربی تراکتور کاملاً محترم است. الان هم اگر ما صدرنشین لیگ هستیم، هنوز اول لیگ است و بازی‌های زیادی مانده است. با این وجود تلاش کردیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. باز هم تکرار می‌کنم که فقط و فقط برای هواداران و باشگاه بزرگ استقلال تلاش می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و این وظیفه ما است.

وی گفت: طبق صحبتی که همه کارشناسان در ابتدای فصل داشتند استقلال امسال شرایط خوبی ندارد اما فقط و فقط به خاطر بازیکنان، شخصیت بزرگ، غیرت و عشق و علاقه‌ای که به باشگاه استقلال دارند، این شرایط خوب فراهم شده است. به اینکه در آینده چه اتفاقی می‌افتد اصلاً فکر نمی‌کنیم. صحبت‌های خمس کاملاً قابل احترام است. او مربی بزرگی است و از جایی آمده که یکی از کشورهای مهد فوتبال است. قطعاً چیزهایی را در فوتبال می‌بیند که شاید من هنوز آن را تجربه نکردم. قطعاً بهتر فوتبال را درک می‌کند اما ما تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام می‌دهیم. اینکه چه اتفاقی بعد از آن می‌افتد را به آینده واگذار می‌کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا