سیاسی

نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است

نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ و اشغال است



به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد در جمع فرماندهان و کارکنان گروه پدافند هوایی بابلسر روند تولید علم و پیشرفت در عرصه علوم پدافندی به ویژه در عرصه نظامی کشورمان را مطلوب دانست و گفت: قدرت پدافندی کشورمان تمامی معادلات منطقه و فرامنطقه‌ای را بر هم زده است‌.

وی با اشاره به اینکه تاکنون درخواست‌های متعددی در زمینه خرید تسلیحات پدافندی از جانب کشورهای دور و نزدیک داشته‌ایم، بیان کرد: وقفه‌ای کوتاه در پیشرفت علمی و عقب ماندن از فناوری روز دنیا منجر به وابستگی کشورمان به دیگران می‌شود و به طور یقین اقتدار امروزی وجود نخواهد داشت.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تصریح کرد: نیروهای زبده، متخصص و با ذکاوت پدافند هوایی ارتش با تسلط کامل بر تسلیحات و تجهیزات پدافندی، در لحظه آمادگی دفع تهدیدات را دارند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشورمان مخالف هر گونه جنگ، اِشغال، بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، خاطرنشان کرد: نفوذ اطلاعاتی و چتر امنیت پدافندی کشورمان امروز از مرزهای هوایی کشورمان فراتر رفته است و متخصصان علوم پدافندی کیلومترها دورتر را پایش و در صورت نیاز اقدام لحظه‌ای و متقابل را انجام می‌دهند.

امیر صباحی‌فرد بیان کرد: آسمان امن کشور در رصد شبانه روزی غیورمندان پدافند هوایی است و کوچک‌ترین تحرکات هوایی و پهپادی بیگانگان به صورت لحظه‌ای ثبت و ضبط می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا