استان ها

هشدار نماینده اراک در خصوص پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن این شهر



به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری ظهر سه شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانسی با جلسه شورای مسکن استان مرکزی اظهار داشت: متأسفانه پروژه ۸۱۰۰ واحدی اراک پیشرفت خوبی ندارد و تعداد کارگران فعال در این پروژه کم و تعداد مهندسین و قلم به دستان در این پروژه زیاد است اما کارگران کم هستند و حتی برخی کارگران به گفته خودشان ۴ ماه حقوق معوق دارند.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرکت کیسون ۲ هزار واحد را متعهد شده است، گفت: نیاز است توجه ویژه به این پروژه انجام شود چراکه مسکن یکی از مهمترین وعده‌های دولت سیزدهم است.

وی تاکید کرد: اگر این پروژه به نتیجه نرسد علیرغم تلاش‌های صورت گرفته دولت در استان مشکلات جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد و لذا برای پیمانکاران بازه زمانی تعریف و هر ۲ هفته یکبار شورای مسکن برگزار شود.

آصفری افزود: اگر پیمانکار به تعهدات عمل نمی‌کند باید خلع ید شود، مردم هر هفته معترض هستند و این مهم باید بررسی و رفع شود و مراجعین زیادی برای این پروژه مراجعه می‌کنند.

وی ادامه داد: پروژه مسکن ملی شهرستان کمیجان هنوز کار شروع نشده و نیاز به سرعت بیشتر دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس با بیان اینکه متأسفانه بانک‌ها وام ودیعه مسکن را پرداخت نمی‌کنند، گفت: بخش اعظمی از مراجعات در خصوص همین وام ودیعه مسکن است که نیاز است بانک‌ها در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه در شهرستان خنداب نیز در راستای پروژه مسکن ملی اقدامی نشده و حتی جانمایی مسکن هم مشکل دارد و در شهرستان ساروق نیز ۴۰ نفر ثبت نام کرده‌اند اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا