استان ها

همایش بزرگ خودرویی در تبریز برگزار شد

همایش بزرگ خودرویی در تبریز برگزار شد



به گزارش خبرنگار مهر، فرشاد کشفیا شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش خودرویی به مناسبت عید غدیرخم افزود: این همایش به همت هیئت اتومبیلرانی و موتور سواری آذربایجان شرقی و شهرستان تبریز در پیست ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت کننده برگزار شد.

دبیر هیئت اتومببیلرانی و موتورسواری آذربایجان شرقی عنوان داشت: همایش خودرویی در انواع رشته‌های ورزشی اتومبیلرانی از قبیل سافاری، آفرود، درگ، دریفت، خودروهای اسپورت، سیستم صوتی و تغییر وضعیت شده پنوماتیکی که به صورت آزاد برگزار شده است.

کشفیا با بیان اینکه حضور در این همایش تنها به علاقه مندان استان آذربایجان شرقی معطوف نبوده یادآور شد: در این همایش علاوه بر حضور علاقه مندان از سطح استان آذربایجان شرقی همچنین اتومبیلرانانی هم از استان آذربایجان غربی نیز شرکت کرده اند.

وی هدف از برگزاری این همایش را اشاعه ورزش اتومبیلرانی و موتورسواری به جوانان علاقه مند اعلام کرده و اذعان داشت: این همایش و علاقه مندی در یک محیطی ایمن و قانون مند برگزار شده و سعی کرده ایم استفاده صحیح از وسیله نقلیه را به نمایش بگذاریم تا از ناهنجاری‌های رانندگی جلوگیری کرده و حالت تهدید را به حالت فرصت تبدیل کنیم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان تبریز اظهار کرد: باید کاری کنیم تا افرادی که به عنوان معضل اجتماعی از آنها در جامعه یاد می‌شود با سمت قهرمان پروری هدایت بشوند و در این رشته ورزشی افتخاری کسب بنماید.

وی در خصوص ایجاد سر و صدا از طریق سیستم‌های صوتی نصب شده بر روی خودروهای حاضر در این همایش توضیح داد: باید متذکر باشم که بعد دیگری از وظایف فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری علاوه بر ورزش، جوانان و بخش فرهنگ سازی می‌باشد که میدان دادن به جوانان و تخیله احساسات این قشر از مردم به بخش فرهنگ سازی و حوزه جوانان بر می‌گردد و اگر این فضا به یک جوان داده نشود این احساسات در بستر خیابان‌ها و محل زندگی شهروندان تخلیه می‌شود که این خود تبعات بسیاری دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا