استان ها

همایش پیاده روی خانوادگی در خاش برگزار شد

همایش پیاده روی خانوادگی در خاش برگزار شد



سیامک میربلوچ زهی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز جمعه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ویژه گرامی داشت هفته دفاع مقدس، با استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم در جاده سلامت و کوهستان پارک این شهرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این همایش اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارگان‌هایی مانند دفتر امام جمعه و اداره تبلیغات اسلامی، سپاه، بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان و هیئت ورزشهای همگانی و تربیت بدنی سپاه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، نیروی انتظامی، اتاق اصناف، بنیاد شهید و امور ایثارگران، فنی و حرفه‌ای، هلال احمر، آموزش و پرورش، اداره غله، اداره تعاون روستایی، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، شبکه بهداشت و درمان، شورای شهر و شهرداری، شرکت سیمان خاش و غیره مشارکت داشتند.

وی اظهار کرد: در راستای گرامی داشت هفته دفاع مقدس، مسابقات متنوع ورزشی در رشته‌های مختلف از روزهای قبل آغاز و همچنان در حال برگزاری است.

میربلوچ زهی بیان کرد: ورزشکاران و ورزش‌دوستان از سالهای قبل و بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس همواره در عرصه‌های مختلف با شایستگی همراه اقشار جامعه ایران اسلامی بوده در کسب افتخارات و نیز صیانت از ارزشهای انقلابی نقش آفرینی کرده‌اند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا