سیاسی

هیچ ملتی به اندازه ایران با هجوم رسانه‌ای مواجه نیست



به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز چهارشنبه در همایش جهاد تبیین بسیج اقشار خوزستان اظهار کرد: مقام معظم رهبری تکلیف فرموده اند که مثل همیشه سپاهیان و بسیجیان باید پیشقدم در عرصه جهاد تبیین باشند. همچنین ایشان فرموده اند که جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است که نشان از حیاتی بودن این جهاد دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری در مقدمه بیانیه گام دوم انقلاب فرموده اند که نخستین و ریشه‌ای ترین جهاد امروز، امیدآفرینی و شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن است، یعنی مردم در محاصره تبلیغاتی قرار دارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن در همه جبهه‌ها اعم از سیاسی، نظامی، امنیتی، ترورهای بزرگ، اختلاف افکنی بین قبایل و اقوام، راه انداختن جنگ‌های قومی و قبیله‌ای، اقتصادی و… شکست خورده است و همین امر سبب شد تا رسانه‌های دشمن علیه کشور مسلط و متمرکز شوند.

سردار نقدی بیان کرد: دشمن تصورش این بود که بعد از اعمال تحریم شدید علیه کشور ما کار تمام می‌شود اما در همه این موارد شکست خورد و به همین منظور همه تمرکزشان را به سمت رسانه‌ها آوردند تا واقعیت را معکوس و حقیقت را مجازی نشان دهند.

وی با بیان اینکه هیچ ملتی در هیچ دوره‌ای از زمان با چنین هجوم رسانه‌ای که امروز با آن روبه‌رو هستیم مواجه نبوده است، تصریح کرد: آمریکا تنها با ما درگیر نیست بلکه با روسیه و چین هم درگیر است و گاهی کار به جاهای باریک در حد رویارویی هواپیماها و ناوها در دریای تایوان می‌رسد که امکان تبدیل شدن به جنگ وجود دارد اما آیا آمریکا و انگلیس علیه مردم این کشورها رسانه‌ای به تعداد انگشتان دست درست کرده اند؟ یا برای روسیه رسانه‌های روسی زبانی که بخواهد آنها را از اهدافشان منصرف کند، درست کرده اند؟

هدف از جنگ رسانه‌ای ناامیدی ملت است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: تعداد شبکه‌هایی که برای دیگر کشورها درست کرده اند به تعداد انگشتان دست نیست اما برای ملت ایران ۲۰۰ رسانه تلویزیونی و ۱۰۰ کانال ماهواره‌ای رادیویی به زبان فارسی و گویش‌های ایرانی، هزاران کانال و سایت اینترنتی درست کرده اند تا مردم ایران را از واقعیت به یک تصور غلط مجازی فاصله دهند.

به گفته وی، در یک جنگ عجیب و غریب تنها خوزستان برای ایجاد اختلاف، تفرقه افکنی، ایجاد یأس و وارونه نشان دادن واقعیت‌ها هدف ۱۶ کانال رادیو تلویزیونی است.

سردار نقدی گفت: بی شک هدف بزرگ یک ملت برای تغییر اوضاع دنیا و برای حاکمیت عدالت به‌خصوص این حجم از دشمنی‌های امنیتی، اقتصادی، نظامی، سیاسی با چالش مواجه است اما بزرگ نمایی این اشکالات و وارونه نشان دادن ریشه این مشکلات و مأیوس کردن مردم کار اصلی رسانه‌هایشان است. لذا اگر مقام معظم رهبری می‌فرماید جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، فلسفه آن دشمن است.

وی با اشاره به اینکه ما در محاصره تبلیغاتی هستیم، ادامه داد: اکنون فضا را با جوسازی تبلیغاتی به گونه‌ای ساخته و تصویری به ما عرضه می‌شود که آن شخصی که در متن واقعیت است و پیشرفت را می بیند خجالت می‌کشد در جمع از اینها صحبت کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشور ما در همه عرصه‌ها در حال پیشرفت‌های شگرف است، تصریح کرد: در عرصه نظامی روزبه‌روز پیشرفت کرده و قدرت پیدا کرده ایم به طوری که آنها مقابل سلاح پیچیده مات و مبهوت مانده اند؛ تلاش کردند و هزینه‌های بسیار بالایی گذاشته اند تا مراکز تحقیقاتی را بتوانند سرنگون کنند.

آمریکا در عرصه سیاسی به شدت منزوی است

سردار نقدی اظهار کرد: عجز دشمن را در حوزه خلیج فارس و منطقه می‌بینیم، حتی فرار شرم آور آمریکایی‌ها از افغانستان را که بسیار برایشان ننگ آور بود، دیده ایم که ۶۴۰ هزار تفنگ، ۲۰۰ هواپیما و بالگرد، هشت هزار کامیون نظامی، ۳۲ هزار آلات و نفربر نظامی، ۱۶ هزار دوربین مداربسته و ۶۴ هزار بی سیم هنگام فرار جا گذاشته اند؛ این واقعیت نظامی ما و دشمن است.

وی اضافه کرد: آمریکا در عرصه سیاسی به شدت منزوی است ولی ایران در شانگهای پذیرفته شده و عضو رسمی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سال گذشته با شکست مفتضحانه ای که داشتند به هیچیک از اهدافشان نرسیدند، گفت: اینها برنامه اشغال چند شهر توسط مسلحان ضد انقلاب را داشتند و بعد از آن هم می‌خواستند بلافاصله شورای امنیت سازمان ملل را وارد عمل کنند که همه نقشه‌ها و طرح‌های خیال پردازانه آنها شکست خورد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بعد از شکست بزرگ آمریکا دیگر کشورها این کشور را نادیده گرفته و به ایران روی آوردند، بیان کرد: این اتفاقات در عرصه سیاسی است، همه آنها با هم آمدند.

وی با بیان اینکه در عرصه اقتصادی مشکلات و گرانی داریم، عنوان کرد: آمار بانک جهانی ۱۰۰ درصد صهیونیستی ضد ایرانی می‌گوید رشد اقتصادی ایران در سال ۲۰۲۲ به میزان ۴.۷ درصد، رشد اقتصادی آمریکا ۰.۹ درصد، اروپا ۱.۷ درصد و ژاپن ۱.۳ درصد است که این آمار توسط دشمن اعلام شده و ساخته ما نیست و همه می‌توانند آن را در سایت بانک جهانی مشاهده کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنها می‌گذارند ما از این واقعیت‌ها آگاه و بر آنها مشرف شویم؟ براساس آنها قضاوت کنیم؟ آنقدر اطلاعات غلط روی سرمان می‌ریزند و ماجرای جهانی درست می‌کند که این اتفاقات در کل جهان هم رخ می‌دهد ولی به گونه‌ای ما را مشغول می‌کنند گویی جهان خراب شده است.

سردار نقدی عنوان کرد: براساس آمار دادگستری آمریکا، سالانه بیش از ۹۰۰ نفر در خیابان‌هایشان و چهار هزار و ۲۳۴ نفر در زندان‌ها توسط پلیس آمریکا کشته می‌شود؛ این در حالی است که آنها نیروی انتظامی ما را به کشتن یک خانم متهم می‌کنند.

وی گفت: دشمن از خود یک تصویر حقوق بشری ساخته و از کشور پیشرفته و متمدن همچون ایران تصویر زشت ارائه می‌دهد، لذا مسئله جهاد تبیین این است که باید این مسائل را روشنگری و تبیین کرد و همه باید اولین کار خود را جهاد تبیین بگذاریم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا