استان ها

واحدهای ساخت شناور در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت می‌شوند

واحدهای ساخت شناور در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت می‌شوند



به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب صبح پنج شنبه در چهارمین نشست تسهیل سازی در ساخت شناورهای مسافربری اظهار داشت استقبال مناسب مالکان و شرکت‌های کشتی سازی استان بوشهر برای نوسازی شناورهای مسافربری اقدامی شایسته و قابل تحسین است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: فرصت ایجاد شده برای استانداردسازی شناورهای مسافری فرصتی مغتنم است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنادر استان بوشهر امسال برای پنجمین سال متوالی به عنوان بنادر ایمن معرفی شدند نیاز است برای تداوم این رویکرد طرح نوسازی ناوگان مسافربری به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود.

شکیبی نسب افزود: در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به مقوله تولید توجه ویژه شده اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به سهم خود از واحدهای ساخت شناور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

مهدی فرمیهنی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این نشست از شرکت‌های کشتی سازی کشور دعوت کرد تا طرح‌های ساخت شناورهای مسافری متناسب با نیاز استان را به اداره کل امور دریایی ارسال کنند تا الگوی مناسبی برای ساخت شناورهای مدنظر طراحی شود.

در این نشست شرکت‌های کشتی سازی طرح‌های شناورهای مسافری خود را به مالکان شناورها و فعالان اقتصادی استانی ارائه کردند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا