سیاسی

وام ازدواج ۳۵۰ میلیون شد/ افزایش میزان تسهیلات فرزندآوری

وام ازدواج ۳۵۰ میلیون شد/ افزایش میزان تسهیلات فرزندآوری



جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق، گفت: کمیسیون در جریان بررسی بند (ث) لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ پیرو تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) مواردی را به تصویب رساند.

وی بیان کرد: بر اساس مصوبه این کمیسیون، برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۲ به بعد به دنیا آمده اند تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری به ازای فرزند اول چهارصد میلیون ریال، به ازای فرزند دوم هشتصد میلیون ریال، به ازای فرزند سوم یک میلیارد و دویست میلیون ریال، به ازای فرزند چهارم یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و به ازای فرزند پنجم و بیشتر دو میلیارد ریال پرداخت خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ تصریح کرد: کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز خود مصوب کرد تا تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱.۱.۱ بوده است، مبلغ ۳ میلیارد ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله باشد.

همچنین کمیسیون مصوب کرد که تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال، سه میلیارد و پانصد میلیون ریال باشد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا