اخبار سربازی و نظام وظیفه

وام اشتغالزایی به سربازان ترخیص شده اصفهان پرداخت می‌شود



به گزارش خبرگزاری همسونیوز به نقل از مهر، سرهنگ مهرداد پناهپوریان اظهار داشت: برابر ابلاغیه صادره از قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی ناجا و در راستای اجرای جز هفت بند (ب) تبصره ۱۶ قانون بودجه کل کشور (اشتغالزایی سربازان) مقرر شده تا برابر سهمیه اعلامی با هماهنگی استانداری و بانک‌های عامل، به سربازان بومی و ساکن استان که از ابتدای سال ۹۷ ترخیص شدند تسهیلات اشتغالزایی اعطا شود.

وی سقف تسهیلات مذکور را یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات به سربازان ترخیص شده از خدمت که در دوران خدمت سربازی خود در دوره‌های آموزشی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهینامه مهارت آموزی شدند اعطا می‌شود.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین ترخیص شدگان از خدمت سربازی که فارغ التحصیلان مراکز علمی و دانشگاهی و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و مدارس کار و دانش باشند مشروط بر اینکه طرح اشتغال آنان متناسب با مدرک تحصیلی و یا گواهی مهارت آموزی آنان باشد نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

سرهنگ پناهپوریان عنوان داشت: کسانی که تمایل به دریافت تسهیلات مذکور هستند می‌توانند جهت ارائه درخواست و طرح شغل خود به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان واقع در خیابان قائمیه جنب پلیس آگاهی مراجعه کنند.

پایان/ همسونیوز

منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا