ورزشی

واکنش مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به اتفاقات دیدار با استقلال

واکنش مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به اتفاقات دیدار با استقلال


روح الله اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با دیدار روز گذشته آلومینیوم اراک و استقلال تهران اظهار داشت: اول از همه باید از هواداران خوب آلومینیوم تشکر کنم که از اراک برای حمایت از ما در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند. در رابطه با بازی هم باید بگویم که بازیکنانمان واقعاً مردانه جنگیدند و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

او ادامه داد: تیم استقلال در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی به ما فشار وارد کرد اما در ادامه روند بازی به سود ما شد و توانستیم چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کنیم. به نظرم دیدار دو تیم پایاپای بود و در دقایق پایانی بازی، بازیکنان استقلال دست به وقت کُشی زدند و در ۱۰ دقیقه وقت اضافه ای که داور برای نیمه دوم اعلام کرد باز هم آنها وقت کُشی می‌کردند که صحنه‌های زیبایی رخ نداد و بهتر بود به جای این کارها به بازی کردن می‌پرداختند.

در تمام دیدارها روند رو به جلو داشته ایم

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک در رابطه با شرایط این تیم در فصل بیست و سوم گفت: خدا را شکر از زمانی که مجتبی حسینی هدایت تیم را بر عهده گرفته است، روند بازی تیم رو به جلو بوده است. حتی اگر فیلم دیدارهایی که آلومینیوم در آنها شکست خورده است را ببینید به این موضوع پی خواهید برد. ما تیمی نیستیم که فقط به دفاع کردن بپردازیم و دست و پا بسته نیستیم. هواداران و مدیران باشگاه از عملکرد تیم رضایت دارند و امیدوارم این روند موفقیت تیم تا پایان فصل ادامه دار باشد.

او در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم آلومینیوم گفت: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در تیم شاهد آن هستیم، استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب است. استفاده از بازیکن جوان در ترکیب اصلی یک ریسک بسیار بزرگی است که خیلی از مربیان جرأت چنین کاری ندارند اما مجتبی حسینی با رشادت این کار را انجام داده است و نمونه بارز آن محمد خلیفه است که این دروزاه بان توانست اعتماد حسینی را جلب کند و با ۱۹ سال سن در دو بازی لیگ درون دروازه ایستاد و توانست نمایش خوبی هم داشته باشد.

واکنش مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به اتفاقات دیدار با استقلال

آقایان با بیانیه نویسی به دنبال تحت فشار قراردادن مسئولان هستند

اصغری ادامه داد: در مسابقات لیگ برتر اتفاقاتی رخ می‌دهد که بیشتر تیم‌های شهرستانی از آن ضرر می‌کنند. در چهار، پنج سال گذشته به یاد ندارم که تیم‌های بزرگ لیگ برتر دست به بیانیه نویسی بزنند و قدرت خود را در زمین نشان می‌دادند. متأسفانه اکنون رویه فرق کرده و آقایان با بیانیه‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌کنند به دنبال تحت فشار قراردادن داوران، مسئولان و هواداران هستند. این تیم‌ها پیش از برگزاری بازی دست به مظلوم نمایی می‌زنند و اتفاقاتی که در باشگاه‌های خود رخ می‌دهد را به سازمان لیگ و مسائل داوری ربط می‌دهند. فوتبالی که با بیانیه نویسی اداره شود هیچ ارزشی ندارد.

نکونام به چه حقی با بازیکن ما درگیر می‌شود؟

مدیر تیم آلومینیوم خاطر نشان کرد: به جای اینکه ما از داوری بازی معترض باشیم، استقلالی‌ها اعتراض کردند که این خیلی عجیب است. فیلم بازی موجود است و همه می‌توانند صحنه‌های حساس را دوباره تماشا کنند تا ببینند چه تیمی بیشتر ضرر کرده است. مربی حریف بعد از بازی از داوری گلایه کرد و کسی کاری به کار او نداشت اما اگر مجتبی حسینی به داوری معترض می‌شد فوراً او را جریمه می‌کردند. همانگونه که پس از دیدار با پرسپولیس همین کار را کرد و کمیته انضباطی برای او محرومیت تعلیقی در نظر گرفت.

او افزود: اینگونه رفتار و بیانیه نویسی برای فوتبال ایران و به خصوص تیم‌های استقلال و پرسپولیس بسیار زشت است. سید رضا مهدوی که قضاوت بازی با استقلال تهران را بر عهده داشت در بیشتر مواقع مصاف‌های ۵۰ -۵۰ را به سود حریف سود می‌زد و بازیکنان ما را جریمه می‌کرد. حتی در یک صحنه جواد نکونام با بازیکن ما درگیر می‌شود اما انگار نه انگار داور کاری به او نداشت. نکونام به چه حقی با بازیکن آلومینیوم درگیر می‌شود؟ ما تا کی باید ساکت باشیم و چیزی نگوییم؟ باید هرچه سریع‌تر به حق تیم‌های مظلوم شهرستانی رسیدگی شود.

اصغری در پایان خاطر نشان کرد: مدیران و کادرفنی تا به اینجای کار برای تیم آلومینیوم خیلی زحمت کشیده اند و امیدوارم با حمایت هوادارانمان بتوانیم در بین ۶ تیم بالای جدول قرار گیریم. به هوادران خونگرممان قول می‌دهیم تا با نهایت توان در زمین بازی حاضر شده تا شرمنده آنها نشویم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا