اجتماعی

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی

ورود دادگستری به ماجرای ضرب و شتم شهروند شاهرودی



به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبدالهی بیان کرد: در پی انتشار کلیپی مبنی بر در گیری عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود با شهروندی از تشکیل پرونده قضائی طی شش ماه گذشته خبر داد.

وی افزود: در پی شکایت شهروند شاهرودی با عناوین اتهامی از عوامل یکی از نهادهای عمومی شاهرود، دستگاه قضائی به منظور بررسی صحت و سقم عناوین اتهامی، ورود قانونی داشته است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: تحقیقات اولیه از شش ماه گذشته آغاز و داد سرای عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود با صدور دستورات قانونی لازم نسبت به تکمیل تحقیقات و تفهیم اتهام به متهمین ورود و پرونده قضائی در جریان رسیدگی قرارگرفته است.

عبدالهی گفت: روند تحقیقات تکمیلی برای بررسی علت و انگیزه وقوع درگیری بین طرفین این پرونده ادامه دارد و نکته قابل توجه در این پرونده شکایت متقابل طرفین بوده که صدور تصمیم نهایی مرجع قضائی رابه تأخیر انداخته است.

وی افزود: دستگاه قضائی به حفظ امنیت روانی جامعه حساس بوده و زیبنده نیست با انتشار اخبار و مطالبی تشویش اذهان عمومی رقم خورده و آرامش جامعه خدشه دار شود. توصیه می‌شود فعالان اجتماعی و رسانه‌ای با انجام فعالیت‌های صحیح و حرفه‌ای مراجع امنیت آفرین را در حفظ و تأمین امنیت جامعه یاری رسانند.

به گزارش مهر، طی روزهای اخیر فیلمی از ضرب و شتم یک شهروند مطالبه‌گر توسط عوامل شهرداری شاهرود منتشر شده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا