استان ها

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ دما تغییری ندارد



لیلا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز جمعه تا اواسط شنبه جو به نسبت پایداری در سطح استان حاکم است و طی این مدت رشد ابر و گاهی وزش باد را در بیشتر مناطق انتظار داریم.

وی ادامه داد: بتدریج از اواخر وقت شنبه شاهد ناپایداری برروی استان خواهیم بود و طی روزهای یکشنبه تا سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه در مناطقی از شرق و شمال استان وزش باد و گرد و خاک طی اوایل هفته محتمل است، گفت: به علت شرایط مناسب همرفتی در استان، رگبار و رعد و برق وقوع صاعقه و احتمال تگرگ در سایر مناطق دور از انتظار نیست.

به گفته امینی دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد و بر همین اساس بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۵ درجه سلسیوس و کمینه آن بامداد فردا به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با دمای ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش بینی می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا