اجتماعی

وضعیت ترافیکی محدوده بیمارستان گاندی و میدان قزوین

وضعیت ترافیکی محدوده بیمارستان گاندی و میدان قزوین



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی خیابان کارگر پس از نشست آسفالت گفت: روز گذشته در این محل محدودیت تردد اعمال گردیده بود. این نشست آسفالت به عمق دو تا سه متر و در برخی مقاطع تا ۱۵ متر روی داده بود که شرکت آب و فاضلاب در این محدوده اقدام به پلیت گذاری کرده و مسیر تردد هم اکنون باز است.

وی افزود: البته بخاطر این پلیت گذاری تردد در این محل کمی با کندی در حال انجام است که نیاز است که شهروندان گرامی نسبت به تعیین مسیرهای جایگزین و مدیریت سفر در این مسیر انتخاب مناسبی داشته باشند.

سرهنگ کشیر همچنین در خصوص ترافیک خیابان ولیعصر (عج) بهشتی که بیمارستان گاندی در آن دچار حریق گردیده بود نیز بیان داشت: با توجه به این حادثه‌ای که در روز چهارشنبه روی داد اطلاع رسانی‌های لازم انجام شد و به جهت امدادرسانی‌هایی که در حال انجام بود و می‌بایست تیم‌های اورژانس بیماران را به بیمارستان‌های دیگر انتقال می‌دادند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همچنین جهت اطفا حریق توسط آتش نشانی، باید در این مسیر محدودیت تردد اعمال می‌شد. البته هم اکنون این مسیر باز است و شهروندان می‌توانند انتخاب مسیر داشته و تردد کنند.

وی اظهار داشت: در هر دو حادثه تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به موقع در محل‌ها حاضر شدند و با اعمال محدودیت به موقع در این مسیرها به جریان ترافیک اجازه حرکت داده و شهروندان توانستند به مسیر خود از معابر دیگر اقدام کرده و به هیچ عنوان گره ترافیکی در این محدوده‌ها شاهد نبودیم. البته همکاری خوب شهروندان نیز با تیم‌های مستقر در این معابر نیز باعث روانی ترافیک شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا