استان ها

پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در اهواز وجود ندارد

پارکینگ طبقاتی به میزان کافی در اهواز وجود ندارد



به گزارش خبرنگار مهر، عادل شیشه گری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص برگزاری آخرین جلسه کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر اهواز به موضوع احداث پارکینگ‌های طبقاتی در سطح شهر اهواز اشاره کرد و افزود: برخی پارکینگ‌ها به صورت غیرمجاز در حال فعالیت هستند و این موضوع گله‌مندی شهروندان را به همراه داشته است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز افزود: سازمان پایانه‌های شهرداری اهواز از طریق قانونی در حال پیگیری این مساله است.

شیشه گری، نرخ نامه پارکینگ‌ها را از دیگر موارد مهم در شهر اهواز دانست و گفت: تمامی پارکینگ‌های عمومی موظف هستند که نرخ نامه مصوب را در ابتدای ورودی پارکینگ و در معرض دید شهروندان نصب کرده و طبق همان نسبت به دریافت هزینه توقف خودرو اقدام کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلان‌شهر اهواز ضمن تقدیر از تلاش‌های پلیس راهور اظهار کرد: در راستای کاهش مشکلات ترافیکی و افزایش رضایتمندی شهروندان، از پلیس راهور درخواست می‌شود که از تردد خودروهای باری فاقد پلاک جلوگیری کند و توقف ماشین‌های سنگین در سطح معابر شهری را با جدیت بیشتر در دستور کار قرار دهد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا