اجتماعی

پایان عملیات هلال احمر استان تهران در حادثه ریزش ساختمان



به گزارش خبرنگار مهر، شاهین فتحی در جمع خبرنگاران با اعلام پایان عملیات جست و جو و نجات حادثه ریزش ساختمان در بهارستان، گفت: در این حادثه یک نفر خانم جان خود را از دست داد و دو کودک تقریباً دو و شش ساله زنده از آوارها خارج شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در این خصوص اظهار کرد: ظهر امروز گزارشی مبنی بر ریزش ساختمان مسکونی در شهر گلستان بهارستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام شد، که تیم‌های عملیاتی و سگ‌های زنده یاب هلال احمر استان تهران به محل حادثه اعزام شدند و برای یافتن مفقودین احتمالی وارد عملیات شدند.

وی ادامه داد: عملیات جستجو و نجات با کمک آتش نشانی و اورژانس آغاز شد و پس از تلاش تیم‌های امدادی، ابتدا کودک شش ساله زنده از زیر آوار خارج و جهت مراقبت‌های پزشکی به مرکز درمانی منتقل می‌شود.

فتحی بیان کرد: با تلاش امدادگران و نجاتگران، پیکر یک خانم از زیر آوار خارج شد که با اعلام عوامل اورژانس متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: تلاش برای یافتن نفرات احتمالی بعدی ادامه داشت که خوشبختانه یک کودک تقریباً ۲ ساله در طبقات فوقانی ساختمان که تخریب کمتری شده بود پیدا شد و حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا