استان ها

پنج هزار و ۹۹۶ نفر در شهرستان دهلران برای مسکن ملی ثبت‌نام کردند

پنج هزار و ۹۹۶ نفر در شهرستان دهلران برای مسکن ملی ثبت‌نام کردند



به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن شهرستان دهلران اظهار کرد: باید تلاش کنیم با حذف بروکراسی اداری، مردم در کمترین زمان ممکن، پروانه ساخت و نقشه معماری را دریافت و ساخت مسکن در قالب اقدام ملی مسکن را آغاز کنند.

وی، طرح نهضت ملی مسکن را مهمترین برنامه عمرانی دولت و مورد تاکید رییس جمهور عنوان کرد و ادامه داد: تسریع در زمان صدور پروانه و اعمال تخفیف قانونی در روند صدور مجوز ساخت این مسکن‌ها از دغدغه‌های مدیران ارشد دولت سیزدهم است.

هژبری، سهمیه چهار ساله شهرستان دهلران در طرح نهضت ملی مسکن را یک هزار و ۱۵۳ واحد اعلام کرد و گفت: پنج هزار و ۹۹۶ نفر در شهرستان دهلران برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۶۷۰ نفر تایید نهایی شده‌اند.

وی افزود: ۲ قطعه زمین جهت اجرای این طرح اختصاص یافته که در فاز اول ۴۳ هکتار طراحی و سند ۶۳۰ واحد آن به متقاضیان واگذار شده است.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش خدمات صورت گرفته در حوزه شهرداری‌ها را چشمگیر دانست و گفت: طی سال گذشته و امسال حدود ۷۵۴ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های استان اختصاص یافته است.

وی افزود: در سال جاری ۲۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به شهرداری‌های شهرستان دهلران اختصاص داده شد.

هژبری، با بیان اینکه در دو سال گذشته ۲۶ دستگاه کامیون پرس‌زباله به شهرداری‌های استان و ۷ دستگاه ماشین‌آلات به شهرداری‌های دهلران اختصاص یافته است، تصریح کرد: ۱۶ هزار تن قیر رایگان در بین شهرداری‌های استان توزیع شد که یک هزار و ۱۲۶ تن از این مقدار در اختیار شهرداری‌های میمه، پهله، موسیان و دهلران قرار گرفته است.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا