استان ها

پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» در مدارس استان کرمان برگزار شد

پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» در مدارس استان کرمان برگزار شد



به گزارش خبرنگار مهر، رضا رضایی ظهر چهارشنبه در مراسم نمادین این پویش در دبستان دخترانه غیر دولتی ثارالله ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در حمله به غزه، اظهار کرد: در حملات رژیم صهیونسیتی بیش از ۷ هزار فلسطینی شهید شدند که عمدتاً کودکان و زنان هستند و این فاجعه قرن است که این فاجعه را تسلیت عرض می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی است که بیش از ۳۹۰ هزار دانش آموز دوره ابتدایی استان در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست گرفتند و در تجمعات شرکت کردند.

رضایی گفت: پویش «حقوق منهای بشر مساوی آمریکا» نیز ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم برگزار می‌شود و بر اساس آن ۱۰۰ سوال از دانش‌آموزان پرسیدیم و هر دانش‌آموز به یک سوال پاسخ می‌دهد. در نهایت از بین پاسخ‌ها، به برترین‌ها پاسخ‌ها جوایزی اهدا می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه روز ۱۳ آبان، برنامه ویژه‌ای به مناسبت راهپیمایی ۱۳ آبان داریم که رویداد دست‌سازه‌های استکبارستیزی همراه با نتایج پویش‌ها و پرچم‌ها به همراه برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش آئین نمادین پویش «فریاد عروسک‌ها» با حضور دانش آموزان دوره ابتدایی استان کرمان در اعتراض به رژیم کودک کشی صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدیر کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان در دبستان دخترانه ثارالله کرمان برگزار برگزار شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا