اجتماعی

پیش بینی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات

پیش بینی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات



به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات اعلام کرد: برای آسمان مهران فردا (۲۷ مرداد) با وزش باد و پس فردا (۲۸ مرداد) بعد از ظهر قسمتی ابری و بعضی ساعات وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۳ سانتیگراد و پس فردا ۴۷ و ۳۲ سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی چذابه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۹ و۴۷ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۲۸ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۰ و حداکثر دمای ۴۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آسمان شلمچه نیز فردا (۲۷ مرداد) صاف و در بعدازظهر قسمتی ابری و گاهی با وزش باد و روز شنبه (۲۸ مرداد) نیز صاف همراه با گاهی وزش باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود و در هر دو روز با حداقل و حداکثر دمای ۳۰ و ۴۷ درجه سانتیگراد مواجه خواهیم بود.

آسمان قصر شیرین فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گرد و خاک با حداقل دمای ۳۲ و حداکثر دمای ۴۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه (۲۸ مرداد) آسمان قصر شیرین نیمه ابری، گاهی وزش باد و احتمال رگبار پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۴۷ و ۳۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان این منطقه فردا و پس فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) نیمه ابری همراه با وزش باد و رگبار و رعدوبرق و گرد و خاک خواهد بود و دما در گرم‌ترین و خنک‌ترین زمان فردا ۳۵ و ۲۰ درجه سانتیگراد و پس فردا ۳۵ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی مرز باشماق نیز طی فردا و پس‌فردا (۲۷ و ۲۸ مرداد) صاف و در بعدازظهر نیمه ابری همراه با گاهی وزش باد و رگبار و رعد و برق با کمترین و بیشترین دمای ۲۱ و ۳۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان نجف فردا (۲۷ مرداد) صاف تا قسمتی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۸ مرداد) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۳۲ و ۴۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وضعیت جوی کربلا فردا (۲۷ مردادماه) صاف و گاهی وزش باد خواهد بود با بیشترین دمای ۴۸ و کمترین دمای ۲۹ درجه سانتیگراد و پس‌فردا (۲۸ مرداد) صاف همراه با گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداکثر و حداقل دمای ۳۰ و ۴۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان کاظمین فردا و پس فردا صاف، گاهی وزش باد خواهد بود. فردا بیشینه و کمینه دمای هوا در این شهر ۴۸ و ۳۱ درجه سانتیگراد و پس فردا بیشینه دمای هوا ۴۸ و کمینه آن ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا