ورزشی

پیش فروش بلیت جدال سپاهان – الاتحاد آغاز شد

پیش فروش بلیت جدال سپاهان – الاتحاد آغاز شد



به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از آغاز بلیت فروشی دیدار این تیم برابر الاتحاد عربستان داد.

در این اطلاعیه آمده «با توجه به انجام پیگیری‌های لازم از مراجع ذی‌صلاح جهت دریافت مجوز برگزاری بازی سپاهان ایران و الاتحاد عربستان با حضور هواداران، به اطلاع می‌رساند مجوز حضور تماشاگران از سوی مسئولان مربوطه صادر شد و سامانه فروش بلیت در دسترس قرار گرفته است.»

در بخش دیگری از این اطلاعیه عنوان شده که «از هواداران عزیز تقاضا می‌گردد بلیت مسابقه را صرفاً از سامانه معرفی شده دریافت کرده و به هیچ عنوان بدون دریافت بلیت به ورزشگاه مراجعه ننمایند، از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری به عمل خواهد آمد. هواداران دارنده باساکارت می‌توانند بلیت مسابقه را با ۵۰ درصد تخفیف از سامانه دریافت نمایند.»

این خبر در حالی از سوی روابط عمومی باشگاه سپاهان مطرح شد که با چک کردن سایت بلیت فروشی این مسابقات مشخص شد جایگاه بانوان در این مسابقه بلیت فروشی نمی‌شود.

گفتنی است هواداران می‌توانند بلیت دیدار سپاهان اصفهان الاتحاد عربستان را که در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ۱۰ مهر در نقش جهان برگزار می‌شود را از طریق سایت fooladsepahansport.com خریداری کنند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا