ورزشی

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان


به گزارش خبرنگار مهر، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال امروز یکشنبه ۳ آذر در حالی پیگیری می‌شود که سه تیم استقلال تهران، سپاهان و پرسپولیس رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند. در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز تیم‌های بحران زده نساجی و هوادار در قائم‌شهر رو در روی هم قرار می‌گیرند.

پیکان – فولاد

تیم فوتبال پیکان در چهارمین تجربه حضور رضا عنایتی روی نیمکت این تیم، در ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) از تیم فولاد میزبانی می‌کند. فولادی‌ها که روز گذشته با تغییرات مدیریتی مواجه بودند و بهرام رضائیان جانشین حمیدرضا شعبانی در مدیریت این باشگاه شد امروز به مصاف پیکان خواهند رفت تا به اوضاع خود در جدول رده بندی سر و سامان دهند. در ۱۰ دیدار رو در روی این دو تیم، پیکانی‌ها موفق به پیروزی مقابل فولاد نشده‌اند و سرخ‌های خوزستان در ۴ بازی حریف خود مغلوب کرده‌اند و ۶ بازی هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است.

شرایط این دو تیم در فصل بیست و سوم تقریباً همانند یکدیگر است و فولاد با یک امتیاز بیشتر در جایگاه دوازدهم قرار دارد و پیکان چهاردهم است و ۳ امتیاز این بازی می‌تواند به هر دو تیم در بهبود شرایط خود در جدول رده بندی کمک کند.

وجه اشتراک دیگر در هر دو تیم آمار ضعیف در گلزنی و خط دفاع است، فولادی‌ها تا پایان هفته ۱۳ تنها ۵ و پیکانی‌ها ۷ گل وارد دروازه حریفان خود کرده‌اند و پیکان ۱۵ و فولاد ۲۰ بار دروازه خود را باز شده دیده‌اند.

این بازی از ساعت ۱۴ و با قضاوت حمید حاج ملک برگزار می‌شود.

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

نساجی – هوادار

تیم‌های نساجی و هوادار که در پایان هفته سیزدهم با تغییراتی در رأس کادر فنی خود رو به رو شده‌اند دیگر بازی حساس امروز را انجام می‌دهند. با جدایی مهدی رحمتی، لوکاس آلکاراز اسپانیایی هدایت این تیم را عهده دار شد اما در این بازی او حضور نخواهد داشت و دستیاران رحمتی هدایت بازیکنان را بر عهده دارند. تیم هوادار هم با جدایی محمود فکری هنوز به طور رسمی از مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید خود رونمایی نکرده است و دستیاران فکری در این بازی روی نیمکت هوادار خواهند نشست.

هوادار و نساجی هم جز تیم‌های پایین جدولی محسوب می‌شوند و به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز در رده‌های سیزدهم و پانزدهم جدول جای گرفته‌اند. البته نساجی یک دیدار عقب افتاده از هفته یازدهم با پرسپولیس دارد که این بازی در تاریخ ۷ دی برگزار خواهد شد.

نساجی و هوادار تاکنون در ۴ دیدار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که یک پیروزی سهم نساجی بوده و ۳ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و تاکنون هواداری‌ها موفق به شکست نساجی نشده‌اند.

این بازی از ساعت ۱۵ و در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر و با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود.

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

گل گهر سیرجان – استقلال تهران

گل گهر سیرجان در رقابت با آلومینیوم اراک در رده‌های میانه جدول است و با توجه به هم امتیاز بودن با این تیم، شاگردان «مارینوس اوزونیدیس» محکوم به کسب ۳ امتیاز بازی هستند. در آن طرف میدان جواد نکونام و شاگردانش که در رقابت با سپاهان در صدر جدول هستند، باید در این بازی پیروز شوند تا به این زودی جایگاه خود را از دست ندهند. نکته جالب در ۱۰ دیدار اخیر این دو تیم عدم ثبت نتیجه تساوی است و ۹ بار استقلال و یک بار گل گهر پیروز از زمین خارج شده‌اند.

یونس دلفی مهاجم جدید گل گهری ها در صورت صلاحدید سرمربی می‌تواند برای تیم خود به میدان برود. استقلال با پیروزی در این بازی می‌تواند صدرنشینی خود را یک هفته دیگر تمدید کند و اگر گل گهر هم بتواند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد نیم نگاهی به عدم نتیجه‌گیری ذوب آهن خواهد داشت تا در جدول رده بندی صعود داشته باشد.

این بازی با قضاوت پیام حیدری و در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان از ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

استقلال خوزستان – مس رفسنجان

در دیگر دیدار تیم‌های بحران زده در این هفته، تیم‌های استقلال خوزستان و مس رفسنجان رو در روی هم قرار می‌گیرند. این بازی دومین دیدار متوالی است که شاگردان پور موسوی در ورزشگاه غدیر اهواز از حریفان خود میزبانی می‌کنند. در دیدار هفته گذشته آنها با یک نمایش قابل قبول توانستند پرسپولیس را در اهواز متوقف کنند و حالا باید رو در روی شاگردان ساکت الهامی قرار گیرند.

استقلال در ۴ بازی خود دو تساوی و دو شکست داشته در حالی که مس در هر ۴ دیدار اخیر خود بازی را به حریفان واگذار کرده و از لحاظ مالی این تیم اصلاً در شرایط خوبی قرار ندارد. استقلال و مس دو دیدار در لیگ دسته اول داشته‌اند که یک بازی با پیروزی مس همراه بوده و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است و این بازی سومین مصاف رو در روی این دو تیم است.

استقلال و مس از ساعت ۱۵ و با قضاوت علی صفایی به مصاف هم می‌روند. استقلال با ۵ امتیاز قعرنشین است و مس هم با ۱۴ امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفته است.

سپاهان – آلومینیوم اراک

تیم سپاهان که یکی از تیم‌های آماده فوتبال ایران به شمار می‌رود در آخرین دیداری که تا پایان نیم فصل میزبان است امروز رو در روی آلومینیوم قرار می‌گیرد. تیم‌های سپاهان و آلومینیوم در ۷ بازی به مصاف هم رفته‌اند که ۲ پیروزی سهم سپاهان بوده و ۵ بازی هم با نتیجه تساوی به اتمام رسیده است و تاکنون آلومینیومی‌ها نتوانسته‌اند، سپاهان را شکست دهند. نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این است که خط حمله آتشین سپاهان بیش از ۳ برابر آلومینیوم در این فصل گلزنی کرده است.

سپاهان ۳۲ و آلومینیوم ۱۰ گل تا پایان هفته سیزدهم به ثمر رسانده‌اند و در خط دفاع هم اوضاع شاگردان مورایس بهتر بوده و آنها ۱۰ گل و آلومینیومی‌ها ۱۳ گل دریافت کرده‌اند. سپاهان با ۲۷ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به استقلال تهران در رده دوم جای گرفته و آلومینیوم با ۱۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در رده هشتم جدول ایستاده است.

این بازی با قضاوت سید وحید کاظمی و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

پرسپولیس – شمس آذر

پرسپولیس که در ۹ دیدار اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده است امروز در ورزشگاه آزادی کار راحتی در برابر شمس آذری که در ۸ بازی اخیر خود باختی را نداشته است، خواهد داشت. پرسپولیس و شمس آذر تاکنون دیدار رو در رویی نداشته‌اند و این نخستین تجربه آنها خواهد بود. شمس آذری‌ها در خط حمله بهتر از پرسپولیس عمل کرده‌اند و ۱۸ گل وارد دروازه رقبا کرده‌اند در حالی که شاگردان یحیی گل محمدی ۱۵ گل به ثمر رسانده‌اند اما در خط دفاع آنها ۱۴ گل و پرسپولیسی‌ها ۸ گل دریافت کرده‌اند.

پرسپولیس برای رسیدن به جمع تیم‌های بالانشین نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد و شمس آذر هم در صورت پیروزی در این دیدار و در صورت نتیجه نگرفتن گل گهر و آلومینیوم می‌تواند تا رده هفتم جدول صعود کند. شمس آذر برای این بازی مصدوم و محرومی ندارد و پرسپولیس علاوه بر یاسین سلمانی و مرتضی پورعلی گنجی که به دلیل پارگی رباط صلیبی نمی‌توانند تا پایان فصل سرخ‌ها را همراهی کنند، وحید امیری را هم در اختیار ندارد و این احتمال وجود دارد تا یحیی گل محمدی به محمد حسین کنعانی زادگان نیز استراحت دهد.

این بازی از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت کوپال ناظمی انجام خواهد شد.

در ادامه دیدارهای این هفته فردا دوشنبه ۴ دی دو دیدار برگزار خواهد شد.

*ملوان – تراکتور ساعت ۱۵
*صنعت نفت – ذوب آهن ساعت ۱۵

چند بازی جذاب که «زمستان» را گرم می‌کند/ استقلال در تیررس سپاهان

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا