ورزشی

ژاپن به عنوان صدرنشین صعود کرد/ رکوردواگذاری کمترین پوئن در یک ست

ژاپن به عنوان صدرنشین صعود کرد/ رکوردواگذاری کمترین پوئن در یک ست



به گزارش خبرگزاری، امروز در اولین مصاف دومین روز مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه در سالن غدیر، تیم‌های ژاپن و ازبکستان از ساعت ۱۳:۱۵ رودر روی هم قرار گرفتند و این دیدار با نتیجه سه بر صفر به نفع ژاپن خاتمه یافت.

تیم ژاپن که با نیمکت نشینان خود بازی را آغاز کرد از همان ابتدا با تکیه بر سرویس‌های مهار نشدنی موفق شد ۲۵ بر ۸ فاتح اولین ست این دیدار باشد.

با اینکه در ست دوم تیم ازبکستان نسبت به ست اول در دریافت بهتر ظاهر شد، ولی باز این تیم ژاپن بود که در یک بازی ماشینی و حساب شده ۲۵ بر ۱۹ ست دوم را نیز از آن خود کرد.

نیمکت نشینان تیم ژاپن تشنه‌تر از بازیکنان اصلی برای کسب برد، امان تیم ازبکستان را در ست سوم هم بریدند و در یک بازی کاملاً هماهنگ این ست را نیز ۲۵ بر ۱۳ از آن خود کردند تا در مجموع سه بر صفر دومین برد خود را رقم بزنند.

سامورایی‌ها در ست نخست با هشت پوئن واگذاری رکورد کمترین امتیاز از دست داده در یک ست این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا را به نام خود ثبت کردند.

شاید یکی از دلایل اصلی باخت تیم ازبکستان نبود یک پاسور چیره دست در تیمش بود، ناهماهنگی بین پاسور و بازیکنان در این تیم کاملاً مشهود بود.

هواداران حاضر در سالن طبق معمول برای دیدن یک بازی تماشاگرپسند و پوئن‌های زیبا هر دو تیم را تشویق می‌کردند تا روحیه جنگندگی بازیکنان از دست نرود.

عبدالله شاه از پاکستان داور اول این دیدار و ابراهیم فیروزی به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

تیم ژاپن با دوبرد متوالی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد و فردا (دوشنبه ۳۰ مرداد) دو تیم ازبکستان و تایلند برای تعیین دومین تیم صعود کننده گروه B به مرحله بعد از ساعت ۱۳:۱۵ در سالن غدیر به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۷ تیم از روز گذشته (شنبه ۲۸ مرداد) در شهر ارومیه آغاز شد و به مدت ۸ روز ادامه دارد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا