سیاسی

کانون ارزیابی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر و رشد آنهاست

کانون ارزیابی به دنبال شناسایی استعدادهای برتر و رشد آنهاست



به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آئین رونمایی و بهره‌برداری از نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی نیروی زمینی ارتش که در ستاد این نیرو برگزار شد، گفت: در راستای تحقق منویات و فرامین فرماندهی معظم کل قوا، تشکیل این کانون می‌تواند در فرآیند تربیت و آموزش مدیران و افسران انقلابی ارتش، مکمل برنامه‌های مراکز آموزشی باشد.

وی افزود: طراحی و راه‌اندازی سامانه کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی، در کشور کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر است و نیروی زمینی ارتش در تشکیل این کانون در میان نیروهای چهارگانه ارتش پیشگام بوده است.

فرمانده کل ارتش با اشاره به اهداف تشکیل این کانون اظهار داشت: شناسایی استعدادهای برتر، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌هایی در رشد این استعدادها، نیازمند کار دقیق و حساب شده‌ای بوده که با تدوین و طراحی این نرم‌افزار، در حال حاضر گزینش کارکنان به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی افزود: اقدامات و ویژگی‌های بارز این کانون در راستای آینده‌نگری و در خصوص تربیت فرماندهان برجسته با خصایص مورد انتظار و در تراز ارتش انقلابی و شایسته ملت بزرگ ایران است که می‌تواند مستقیماً در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح تعیین کننده باشد.

فرمانده کل ارتش با تقدیر از فرمانده نیروی زمینی در تربیت و انتصاب فرماندهان و مدیرانِ مؤمن و ولایی، کارآمد و مبتکر، مردمی و جهادی، یادآوری کرد: نرم افزار کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی به دنبال آن است تا فرمانده بتواند از بین استعدادها، برترین‌ها را شناسایی کرده، رشد دهد و با انتصاب در مسئولیت‌های مختلف از توان آن‌ها در ارتقای توان رزم بهره‌مند شود.

وی خاطر نشان کرد: در ارتش جمهوری اسلامی ایران، کارکنانی وجود دارند که دارای ظرفیت و توانمندی بسیار بالایی در اداره یک جامعه بزرگ هستند و امروز به کمک این نرم افزار می‌توانیم آن‌ها را پس از شناسایی، رشد داده و به عنوان فرماندهان آینده استفاده کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا