اجتماعی

کشف ۱۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در بازار تهران

کشف ۱۰ میلیارد ریال پارچه قاچاق در بازار تهران



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، مأموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده خیابان خیام تهران شدند.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که مقادیری پارچه خارجی قاچاق توسط خودروهای شوتی به یک انبار کالا در بازارچه‌ای در خیابان خیام منتقل و دپوی شده است.

وی ادامه داد: با شناسایی محل دقیق دپوی کالای و هویت مالک این کالاها، با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به نشانی انبار کالای قاچاق اعزام و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد که پارچه‌های دپو شده همگی خارجی بوده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی است و کالاها در سامانه مربوط ثبت نشده است.

سرهنگ بهرامی گفت: در این عملیات پلیسی، یک نفر دستگیر و ۲۶۶ طاقه رول پارچه در مجموع به متراژ ۱۲ هزار و ۵۶۰ متر پارچه کشف و متهم برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس انتقال یافت.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: پس از تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بهرامی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری در ورود و خروج کالای قاچاق و ارز نابودی صنایع کشور را هدف نگیرید. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا