استان ها

کشف ۱۸۰ کیلوگرم آلایش مرغ در اردبیل



به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر ظهر سه‌شنبه طی بازدید و نظارت بر قصابی‌های اردبیل اظهار کرد: در پی بازدید و نظارت بر نحوه فعالیت واحدهای اقتصادی در قالب گشت مشترک تعزیرات از یک واحد قصابی در شهر اردبیل ۱۸۰ کیلوگرم آلایش مرغ کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه متخلف به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد، گفت: این قصاب به دلیل مخلوط کردن آلایش مرغ با گوشت فاسد و فروش آن به صورت گوشت چرخ کرده به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل آلایش مرغ و گوشت تاریخ مصرف گذشته کشف شده در این قصابی معدوم شد، بیان کرد: پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه دوم بدوی شهر اردبیل ارجاع شد.

رحیمی‌آذر با بیان اینکه بهداشت و سلامتی مردم خط قرمز مسئولان بوده و با متخلفان این حوزه بدون اغماض طبق قانون برخورد خواهد شد، گفت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

وی افزود: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گران فروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat۱۳۵ اطلاع دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا