اجتماعی

کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران

کشف ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در تهران



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر دپوی مقداری قابل توجهی انواع کالای خارجی در یک انبار کالا در محدوده بزرگراه “امام رضا (ع) ” بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، انبار مذکور فاقد ثبت در سامانه جامع انبار می‌باشد و مقادیر فراوانی کالا خارجی قاچاق توسط خودروهای شوتی در این مکان تخلیه و توسط خودروهای باربری به بازار مصرف عرضه می‌شود.

این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی از انبار بازدید و ۲ دستگاه خودروی وانت که در حال بارگیری و انتقال کالای قاچاق بودند را توقیف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات پلیسی ۵۹۲ ثوب پوشاک و ۱۵ دستگاه لوازم خانگی شامل: ظرف‌شویی، لباسشویی و کولر گازی کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

وی اظهار داشت: کلیه اموال کشف شده در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفت و در این رابطه ۳ متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ افشاری خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا