اجتماعی

کشف ۳۰۰ عدد ساعت مچی مسروقه

کشف ۳۰۰ عدد ساعت مچی مسروقه



به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی سرقت از فروشگاه ساعت مچی واقع در محله مرزداران تهران و سرقت مقادیر زیادی ساعت مچی گران قیمت بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳۹ مرزداران در محل وقوع جرم حضور یافته و بررسی‌های علمی و میدانی جهت شناسایی و دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه را آغاز کردند.

وی گفت: با بررسی‌های دقیق و فنی در محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی مأموران، متهم شناسایی شد و به وسیله شگردهای نوین پلیسی متهم که قصد فروش ساعت‌های مچی از طریق یکی از فروشگاه‌های اینترنتی را داشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۳۰۰ عدد ساعت مچی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان داشت: سارق در بازجویی‌های انجام شده به ارتکاب سرقت ساعت مچی از فروشگاه اعتراف و اعلام داشت پس از سرقت ساعت‌ها با توجه به گران قیمت بودن ساعت‌ها قصد داشتم آنها را در یکی از فروشگاه‌های اینترنتی به فروش برسانم و فکر نمی‌کردم پلیس از این طریق من را شناسایی کند و متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و شگردهای نوین پلیسی جرایم را در کمترین زمان ممکن کشف می‌کند، شهروندان هوشیاری لازم در زمان خرید را داشته باشند و از فروشگاه‌های معتبر خرید کنند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا