اجتماعی

کشف ۶ هزار قرص و پماد غیرمجاز در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد

کشف ۶ هزار قرص و پماد غیرمجاز در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه محورهای مواصلاتی شهرستان به صورت دقیق بررسی و نظارت می‌شود، ابراز داشت: با کنترل محورهای مواصلاتی مجالی برای عبور خودروهای حاوی مواد مخدر یا قاچاق از مبادی شاهرود نیست.

وی ضمن بیان اینکه در پی کنترل محورهای مواصلاتی مأموران انتظامی به یک اتوبوس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند، افزود: با رعایت تمام موازین از این خودرو بازرسی به عمل آمد و مقدار شش هزار قرص و پماد خارجی غیرمجاز از آن کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه این اتوبوس از مشهد به سمت پایتخت در تردد بود، ابراز داشت: با هوشیاری مأموران انتظامی این اتوبوس حاوی کالای قاچاق که به نحو ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، از حرکت ایستاد.

شائینی بابیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر شد، تصریح کرد: پرونده این شخص تشکیل و به مقامات قضائی ارجاع داده شده است.

وی ارزش محموله کشفی را ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: از خانواده‌ها تقاضا داریم حتماً کالاهای بهداشتی را از مراکز معتبر خریداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک و قاچاق حتماً مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا موضوع رسیدگی شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا