اقتصادی

کمک شبکه ملّی اعتبار به تحقق عدالت اجتماعی و کنترل بازار



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» صبح امروز در نشست با استانداران سراسر کشور با حضور وزیر کشور، اظهار داشت: اجرای طرح کالابرگ در گستره ملّی با هدف حمایت از سبد غذایی خانوارها و کنترل بازار دنبال می‌شود.

وی با بیان این‌که شبکه ملّی اعتبار با هدف‌گذاری عدالت اجتماعی پیش می‌رود، گفت: همراهی استانداران در کشور و بسیج ظرفیت‌های استان به تسریع در اجرای فراگیر این طرح کمک می‌کند.

وی افزود: از سال گذشته و با تکمیل سامانه شبکه ملّی اعتبار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به صورت آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیک آغاز و در اسفندماه ۱۴۰۱ نیز در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمد.

مرتضوی گفت: به دنبال تأکیدات ریاست محترم جمهور و به منظور تأمین سبد تغذیه خانوارهای کم‌درآمد، تأمین منابع مالی افزایش ٢٠ درصدی اعتبار یارانه کالابرگ در دستور کار دولت قرار گرفت.

وی تأکید کرد: دولت در ادامه برای کل خانوارهای دهک‌های اول تا سوم این افزایش را اعمال می‌کند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اطلاع‌رسانی متمرکز و گسترده به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای برخورداری از این طرح و افزایش اعتبار یارانه تأکید کرد و افزود: اجرای اثربخش این طرح نیازمند همراهی و هماهنگی گسترده در تمامی استان‌های کشور است.

در ابتدای این نشست برخی از استانداران به بیان دیدگاه‌های خود و ارائه گزارش میزان پیشرفت پروژه سراسری کالابرگ الکترونیکی پرداختند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا