ورزشی

کیومرث هاشمی: کشف استعدادها مهمترین هدف برگزاری المپیاد است

کیومرث هاشمی: کشف استعدادها مهمترین هدف برگزاری المپیاد است



به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی که عصر روز سه شنبه از مسابقات دوومیدانی المپیاد استعدادیابی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب بازدید کرد گفت: برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزشی با هدف شناخت استعدادهای برتر در استان های مختلف برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این المپیادها باعث شناخت چهره هایی می شود که در صورت مراقبت و محافظت به توسعه ورزش قهرمانی و مدال آوری ورزش ایران کمک خواهند کرد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به زیرساخت هایی که ورزش کشور دارد گفت: باید تلاش کنیم زمینه گرفتن میزبانی های بین المللی را در کشور فراهم کنیم. در بازدیدهایی که داشتیم تاکید کردیم ایرادهایی که در ورزشگاه ها وجود دارد را برطرف کنند.

کیومرث هاشمی با اشاره به نزدیک شدن بازیهای آسیایی گفت: در بازدیدهایی که از اردوهای ورزشکاران اعزامی به هانگژو داشتیم آنها از پرداخت نشدن پاداش هایشان گلایه می کردند که با پیگیری های صورت گرفته قرار است قبل از حضور در بازیهای آسیایی پاداش آنها پرداخت شود.

وی با اشاره به حضورش در ورزشگاه آزادی گفت: دلیل این بازدید چمن ورزشگاه آزادی بود که مورد گلایه بازیکنان و کادر فنی استقلال و پرسپولیس قرار گرفته بود. از نزدیک دیدیم و قرار شد که برای چمن مشاورانی انتخاب شوند و مشکل را برطرف کنند. البته مشکل نور ورزشگاه هم در حال برطرف شدن است. 

کیومرث هاشمی در مورد تعویق انتخابات فدراسیون های آمادگی جسمانی و سوارکاری گفت: مصمم هستیم فدراسیون هایی که دارای سرپرست هستند را به شکل عادلانه برگزار کنیم. ما دنبال این هستیم که دغدغه اهالی ورزش را در مورد انتخابات برطرف کنیم. نگرانی هایی که در این زمینه وجود دارد را برطرف می کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا