ورزشی

گام بلند والیبالیست جوانان با شکست لهستان/صعود به جمع چهار تیم

گام بلند والیبالیست جوانان با شکست لهستان/صعود به جمع چهار تیم



به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال جوانان ایران در نخستین مسابقه از مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل لهستان قرار گرفت و در سه ست حریف را شکست داد. این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که به میزبانی تهران برگزار شده بود در دو دیدار مغلوب لهستان شده و در این دیدار انتقام هر دو شکست را از حریف خود گرفت.

عرفان نوروزی، مبین نصری، عرشیا به‌نژاد، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، مهدی ترابی و سجاد جلوداریان (لیبرو) ترکیب آغازکننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

شاگردان مومنی‌مقدم در این دیدار با امتیازات ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ لهستانی‌ها را شکست دادند تا گامی بلند برای صعود به جمع چهار تیم برتر بردارند. تیم جوانان لهستان در حال حاضر در جایگاه دوم رنکینگ جهانی این رده سنی قرار دارد و ایران در رتبه هشتم جای گرفته است.

داور اول این مسابقه اوکراینی و داور دوم از کشور ژاپن بود.

پوریا حسین خانزاده با کسب ۱۷ امتیاز، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران و لهستان را به دست آورد و پیوتر اسلیوکا بازیکن شماره ۱۱ لهستان با ۱۴ امتیاز بهترین این تیم بود.

تیم والیبال جوانان ایران ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه فردا (چهارشنبه ۲۱ تیر) در دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات به مصاف تایلند می‌رود، ملی‌پوشان جوان در مرحله مقدماتی این تیم را سه بر یک شکست داده بودند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا