ورزشی

یک مشاور ورزشی از بین قهرمانان ورزشی استان انتخاب می‌کنم

یک مشاور ورزشی از بین قهرمانان ورزشی استان انتخاب می‌کنم



به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز چهارشنبه در آئین تجلیل از قهرمانان ورزشی، مربیان و داوران جهانی، آسیایی و پاراآسیایی ضمن تبریک دهه فجر، اظهار کرد: ورزشکار همیشه به دنبال بهتر شدن، رشد و تکامل است و من ورزشکاری را ندیده‌ام که جا بزند؛ ورزشکاران سعی می‌کنند که رستگاری را به دست بیاورند چرا که نهایت عزت انسان این است که رستگار شود.

استاندار خوزستان با بیان اینکه ورزشکار چه بخواهد و چه نخواهد یک الگو است، تصریح کرد: یک فرد قهرمان برای آمادگی خود سخت‌ترین کارهای عالم را انجام می‌دهد که الگو شدن پاداش ناچیزی است، برای الگو شدن باید فرد از همه نظر کامل باشد و غیر از خداوند هیچکس نمی‌تواند قهرمان را یاری کند، بنابراین هرچه ارتباط خود را با خداوند قوی‌تر کنید، موفق‌تر عمل خواهید کرد.

وی افزود: اسم ورزشکار باید ماندگار شود که یکی از راه‌های ماندگاری دفاع از مظلومان و محرومان است.

استاندار خوزستان خطاب به ورزشکاران گفت: قدر خودتان را بدانید، شما آدم‌های مهمی هستید و هدف دسیسه‌گران تنها شما نیستید بلکه دشمنان می‌خواهند به هر بهانه‌ای پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را خدشه‌دار کنند.

حسینی محراب عنوان کرد: شما سختی راه را طی کرده‌اید، من قدردان همه شما ورزشکاران، مربیان و داوران هستم و حتماً سعی می‌کنم از بین شما ورزشکاران یک مشاور ورزشی انتخاب کنم تا ارتباط ما با جامعه ورزش بیشتر شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا