اجتماعی

۱۴ هزار دانش آموز در مدارس همدل ایران درس می‌خوانند

۱۴ هزار دانش آموز در مدارس همدل ایران درس می‌خوانند



به گزارش خبرنگار مهر، هادی عابدی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس استان سمنان در پویش ملی ایران همدل در تالار همایش شهید حاج‌قاسم سلیمانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان، بیان کرد: فرهنگیان استان سمنان در اجرای پویش ایران همدل همراهی بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه این مدارس تلاش دارند تا شرایط تحصیل دانش آموزان نیازمند را فراهم سازد، افزود: استان سمنان در پویش ایران همدل در سطح کشور، در صدر قرار دارد که این امر نشان از اهتمام ویژه مدیران به جلب مشارکت‌های خیران دارد.

مدیرکل شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۴ هزار دانش آموز در سراسر کشور در مدارس همدل درس می‌خوانند، ابراز کرد: مدیران مدارس هیئت امنایی جزئی از مدارس دولتی هستند که علاوه بر برنامه مصوب درسی، موظف به برگزاری برنامه‌های فوق‌العاده برای دانش‌آموزان هستند.

عابدی افزود: در وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای بر اساس سند توسعه تعاون کشور با وزارت تعاون کار، رفاه اجتماعی منعقد کرده تا در تمام مدارس دولتی، غیر دولتی و هیئت امنایی، تعاونی‌های آموزشگاهی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این طرح بستری برای تحصیل دانش‌آموزان خود را بر اساس محورهای شش‌گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محسوب می‌شود، گفت: هزینه در آموزش و پرورش معنا ندارد و هرگونه هزینه‌ای به منزله سرمایه‌گذاری برای آینده است.

در این مراسم از برخی مدیران مدارس استان سمنان که برای تحصیل نیازمندان تلاش می‌کنند، قدردانی شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا