استان ها

۲۰۰۰ خانه تیراندازی در روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود

۲۰۰۰ خانه تیراندازی در روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی قربانی ظهر پنجشنبه در نشست مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان بوشهر اظهار داشت: به منظور توسعه ورزش تیراندازی در نقاط مختلف کشور اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در زمینه برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی اشاره کرد و ادامه داد: در آینده نزدیک مسابقات بین‌المللی کشورهای حاشیه خلیج فارس با همکاری فدراسیون تیراندازی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به اینکه بیش از ۱۹۰ مدال در رشته‌های مختلف تیراندازی توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: ورزش تیراندازی در جهان از جایگاه مهمی برخوردار است.

وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۲ هزار خانه تیراندازی در روستاهای سراسر کشور خبر داد و اضافه کرد: تاکنون ۹۶ روستا به این مهم مجهز شده و دیگر روستاهای مورد نظر تا پایان سال دارای خانه تیراندازی می‌شود.

قربانی با اشاره به جایگاه پنجم فدراسیون تیراندازی در بین ۵۰ فدراسیون بیان کرد: تیم‌های ملی این فدراسیون به ۱۲ کشور برای حضور در مسابقات اعزام شده‌اند و این ورزشکاران ۱۵ مدال طلا، نقره و برنز در این رقابت‌ها کسب کرده‌اند.

وی از کسب نخستین سهمیه ایران در المپیک پاریس از سوی فدراسیون تیراندازی خبر داد و گفت: «هانیه رستمیان» ملی‌پوش رشته تپانچه نخستین سهمیه ایران برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کرد و دنبال سهمیه بیشتر در رشته‌های مختلف این فدراسیون هستیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با اشاره به فعال شدن کمیته گلوله‌زنی افزود: برای نخستین‌بار مسابقات گلوله‌زنی پس از ۶۵ سال در کشور برگزار شد و در آینده نزدیک میزبانی این مسابقات به بوشهر داده می‌شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا