استان ها

۲۴۸ پرونده تخلف صنفی در خاش تشکیل شد

۲۴۸ پرونده تخلف صنفی در خاش تشکیل شد



نجم‌الدین عارفی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: از ابتدای امسال تاکنون شش هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام پذیرفته که در این راستا ۲۴۸ واحد صنفی متخلف شناسایی و برای اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.

وی با بیان این مطلب که عمده این تخلفات گران‌فروشی و عدم درج قیمت بوده، اظهار کرد: طرح‌های نظارتی ویژه نوروز، فصل بازگشایی مدارس و طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدای سال انجام شده است.

وی در خصوص نرخ گذاری خدمات صنفی گفت: کلیه واحدهای صنفی خدماتی نرخ‌نامه دریافت داشته و موظف به نصب آن در محل دید مشتری هستند.

عارفی نسب اضافه کرد: در طول سال گشت‌های مشترک نظارت بر بازار توسط اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی، بازرسی جهاد کشاورزی، اداره غله، بازرسی صنعت و معدن و مرکز بهداشت در سطح شهر در راستای نظارت و کنترل قیمت‌ها در بازار و رعایت موازین بهداشتی انجام می‌پذیرد.

وی در خصوص طرح نظارت ویژه ماه مبارک رمضان و ایام نوروز امسال اظهار داشت: پنج اکیپ دو نفره در کنار بازرسین ادارات و نهادهای ناظر بر بازار در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز در سطح شهر در قالب گشت‌های مشترک و گشت‌های انفرادی فعالیت دارند و گزارش عملکرد این اکیپ‌ها در اسرع وقت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا