اجتماعی

۲ میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع هلال احمر هستند

۲ میلیون نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع هلال احمر هستند



به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در جلسه ستاد مرکزی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر مجموعه‌ای مردمی است و اساساً با اتکا به مردم است که می‌تواند عملکردی خوب و مثبت داشته باشد. هلال احمر از مردم و برای مردم است. واجد شرایط بودن حدود ۲ میلیون نفر برای شرکت در این انتخابات نیز نشان دهنده این امر است.

وی افزود: سیاست و تلاش همه ما باید این باشد که همدل، هماهنگ و یک صدا با برنامه‌ریزی دقیق، تأمین منابع، تدارکات مناسب و کار مستمر انتخاباتی سالم، پرشور و با نشاط توأم با حضور حداکثری کلیه اعضا و داوطلبان واجد شرایط داشته باشیم تا مردمی‌بودن هلال احمر تقویت شود.

همچنین در این جلسه علی درویش پور، دبیر ستاد اجرایی انتخابات هلال احمر گفت: داوطلبان و جوانان تا ۱۵ اردیبهشت جهت حضور در انتخابات مجامع فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه هلال من، اقدام به ثبت عملکرد کنند.

وی افزود: حدود ۲ میلیون نفر امروز واجد شرایط برای شرکت در انتخابات مجامع هستند که از این تعداد تا به امروز حدود ۷۰۰ هزار نفر ثبت عملکرد و ثبت نام را انجام داده‌اند. روند مشارکت داوطلبان و جوانان در انتخابات مجامع هلال احمر صعودی بوده و تلاش می‌شود تا این حضور مردمی در کنار هلال احمر تقویت شود.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا