اقتصادی

۳ هزار قطعه زمین در قالب جوانی جمعیت در خوزستان واگذار می‌شود

۳ هزار قطعه زمین در قالب جوانی جمعیت در خوزستان واگذار می‌شود



به گزارش خبرنگار مهر، مسعود بیات منش شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در ایام دهه فجر در راستای خدمت رسانی به مردم خوزستان، ۲۱ پروژه در بخش راه‌های استان، پروژه‌های آماده سازی و شروع طرح نهضت ملی مسکن در قالب بهره‌برداری، آغاز و کلنگ زنی در برنامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در خصوص پروژه‌های راه، ۱۸ کیلومتر از راه‌ها در نقاط مختلف استان را با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسانده‌ایم؛ همچنین در خصوص پروژه‌های آماده‌سازی، هفت پروژه در حدود ۴۰۰ هکتار از اراضی دولتی با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان که با اعتبارات عمرانی دولتی از منابع داخلی صندوق ملی مسکن و وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن است در این ایام کلنگ زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در دهه فجر، حدود پنج هزار واحد مسکونی در قالب طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف استان آغاز می‌شود که فرایند واگذاری آنها به پیمانکارها و مردم نهایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به طرح جوانی جمعیت بیان کرد: در سطح استان حدود سه هزار قطعه زمین پیش بینی کرده‌ایم که در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) مصادف با روز جوان در آئینی همراه با برگزاری جشن، این قطعه زمین‌ها به متقاضیان واجد شرایط آنها در شهرهای مختلف استان واگذار می‌شود.

بیات منش ادامه داد: در شهر دزفول نیز ۲ سایت مهرشهر یک و مهرشهر ۳ که آماده شده بودند را در قالب یک پروژه هزار واحده افتتاح کردیم؛ همچنین مهرشهر ۴ نیز در قالب یک پروژه ۲ هزار و ۴۰۰ واحده کلنگ زنی شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا