اقتصادی

۴۲۷ خانه بهداشت و بهگر برای سلامت کارگران یزدی فعالیت می‌کنند



محمدرضا فلاحتی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در سال جاری ۱۳ خانه بهداشت کارگری و ۱۰ ایستگاه بهگر در واحدهای تولیدی استان راه اندازی شده تا در راستای ارتقای سلامت کارگران، بهترین خدمات بهداشتی را به جامعه شریف کارگری ارائه دهند.

وی با اشاره به درخشش کارخانه‌های استان یزد در بخش سلامت کارگران، از تقدیر یکی از شرکت‌های تولید کاشی در میبد به عنوان خانه بهداشت کارگر برتر ملی در سیزدهمین جشنواره ملّی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، خبر داد.

فلاحتی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همیاری سازمان تأمین اجتماعی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های بهداشتی به بیمه‌شدگان را رویکرد تحولی بازنویسی کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اظهار داشت: در ابلاغیه بازنویسی برنامه مشترک ارائه مراقبت‌های اولیه بهداشتی به بیمه‌شدگان بر رویکرد برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی اجتماعی تأکید شده است.

وی گفت: ستاد مبارزه با موادمخدر، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تأمین اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهداشت و سلامت به جامعه کارگری یاریگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا