استان ها

۵۱۰ کلاس درس طی ایام عید در اردبیل میزبان مسافران نوروز خواهد بود

۵۱۰ کلاس درس طی ایام عید در اردبیل میزبان مسافران نوروز خواهد بود



به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری ظهر شنبه در بازدید از مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین اظهار کرد: امسال ۱۱۰ مدرسه در قالب ۵۱۰ کلاس درس میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

وی با بیان اینکه استان اردبیل به عنوان استان توریستی با چشم اندازهای کم نظیر و بی‌نظیر همواره مقصد گردشگری مسافران زیادی در ایام تعطیلات نوروز می‌باشد؛ اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل استان اردبیل در بالاترین سطح، آماده میزبانی شایسته از مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: سال قبل از بازه زمانی ۲۸ اسفندماه الی ۱۳ فروردین بیش از ۱۴۰۰۰ نفر در مراکز اسکان استان پذیرش شدند.

صفری تصریح کرد: کلاس‌های درس میزبان امسال در سه سطح ویژه، الف و ب جهت میزبانی از مسافران نوروزی آماده سازی شده است که فرایند پذیرش نیز به صورت حضوری از طریق ۱۹ پایگاه در سطح استان و همچنین به صورت غیر حضوری از طریق سامانه خدمات الکترونیک دولت به نشانی skan.medu.ir انجام خواهد شد.

وی با بررسی وضعیت موتور خانه‌ها و اتاق‌های مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان سرعین نیز گفت: این مرکز با سطح آماده سازی بسیار مطلوب در دو سطح ممتاز و ویژه آماده پذیرش مسافران نوروزی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اولویت پذیرش در ایام نوروز با فرهنگیان خواهد بود؛ افزود: در صورت مهیا بودن شرایط مسافران نوروزی سایر ارگان‌ها نیز می‌توانند از مراکز اسکان آموزش و پرورش بهره مند شوند.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا