استان ها

۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان سمنان را بانوان تشکیل می‌دهند

۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان سمنان را بانوان تشکیل می‌دهند



به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال وزیری شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران برتر مدارس استان سمنان در پویش ملی ایران همدل به میزبانی سالن شهید سلیمانی سمنان با اشاره به انتصابات جدید در آموزش و پرورش استان سمنان گفت: ۶۰ درصد جمعیت فرهنگیان استان را بانوان تشکیل می‌دهند

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان بر مبنای انگاره‌های تربیتی ایرانی اسلامی پرورش داده می‌شوند، افزود: ارتقای سطح کیفی خدمات آموزشی و پرورشی از سیاست‌های آموزش و پرورش استان محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه مدارس غیر دولتی باید بر اساس شرایط خاص به قدرت و قوت قبل به فعالیت‌های خود بپردازند، افزود: از ظرفیت و نقش مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اجرای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس در قالب طرح کانون و مدرسه استفاده شود.

وزیری درباره موفقیت‌های آموزش و پرورش استان سمنان نیز بیان کرد: استان سمنان امسال توانسته رتبه اول در جهاد تبیین و رتبه دوم در آزمون سراسری را کسب کرده که نشان از استعدادهای خوب و همچنین مدارس و معملان کوشا در استان است.

وی از توسعه متوازن به عنوان دیگر رکن مدیریتی آموزش و پرورش استان سمنان یاد کرد و گفت: در این شخص استان سمنان بالغ بر دو درصد بالاتر از سطح کشور است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تاکید کرد: سه ضلع معلم، مدرسه و دانش‌آموز و هم‌چنین سه ضلع خانه، مدرسه و مسجد، مکمل تعلیم و تربیت اسلامی ما است.

در این مراسم از تعدادی مدیران مدارس همدل استان سمنان قدردانی شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا