استان ها

۶۰ مصوبه برای آبادانی ورزنه در دستور کار قرار گرفت

۶۰ مصوبه برای آبادانی ورزنه در دستور کار قرار گرفت



به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا مرتضوی شامگاه پنجشنبه در پایان شورای اداری شهرستان ورزنه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با بازدیدهای مختلفی که از پروژه‌های شهرستان انجام شد از نزدیک کار و فعالیت مجاهدانه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود را مورد رصد قرار دادیم، اظهار داشت: پروژه‌های مختلف در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و … در شهرستان ورزنه در حال انجام است تا شاهد توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.

وی متذکر شد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در شهرستان ورزنه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: از هفته‌های گذشته نیز در استانداری جلساتی برای آماده سازی مصوباتی که در این سفر مورد نیاز بود، برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این سفر توفیق داشتیم با بیش از ۷۰ نفر از مردم شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کنیم همچنین با همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و مؤثرین شهرستان نیز دیدار و گفتگویی چند ساعته داشتیم.

مرتضوی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی گفت: نهایتاً در این سفر ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.

وی ادامه داد: انتظار می‌رود برحسب زمانبندی مشخصی که در شورای اداری استان شده است مصوبات در زمان معقول و تعیین شده اجرایی شوند تا در سفر آینده به شهرستان ورزنه گزارش کاری از اقدامات انجام شده به مردم خوب شهرستان ورزنه ارائه کنیم.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا