استان ها

۶ شهر لرستان میزبان مهمانی بزرگ غدیر/ پخش زنده جشن از صدا و سیما

۶ شهر لرستان میزبان مهمانی بزرگ غدیر/ پخش زنده جشن از صدا و سیما



خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: «مهمانی بزرگ غدیر» در تاریخ ۱۶ تیرماه امسال در مرکز لرستان برگزار می‌شود، همه موکب‌ها، دستگاه‌های خدمات‌رسان، اقشار مختلف مردم و… برای برگزاری این مهمانی بزرگ پای‌کار آمده‌اند تا شاهد برگزاری جشن بزرگ و سه‌کیلومتری عید غدیر خم با حضور عموم مردم در شهر خرم‌آباد و بلوار شورای این شهر باشیم.

۶ شهر لرستان میزبان مهمانی بزرگ غدیر

مهدی قدرتی مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان دراین‌رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای برگزاری مهمانی بزرگ غدیر تا کنون ده‌ها جلسه برگزار شده است، اظهار داشت: امسال با همکاری همه موکب‌ها، هیئت‌های مذهبی، بنیاد غدیر و… حدود ۳۲۰ برنامه برای روز عید غدیر در استان طراحی شده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی در شهر استان مهمانی سه‌کیلومتری غدیر را خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: تا کنون برگزاری این مهمانی برای شهرهای خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، دورود، سلسله و دلفان نهایی و طراحی شده است.

اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌ها در ۱۰ محور

مسلم رضایی دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: این جشن بزرگ با حضور ۱۲ مجموعه مختلف از جمله موکب‌ها، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی، هیئت رزمندگان اسلام و مجموعه‌های مختلف مردمی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدامات و فعالیت‌ها در ۱۰ محور اطعام، پذیرایی ساده، کودک و نوجوان، کارهای فرهنگی، جهاد تبیین، قرآنی، نهج‌البلاغه و… برگزار خواهند شد.

دبیر ستاد مردمی میهمانی بزرگ عید غدیر در لرستان، تأکید کرد: اقامه نماز مغرب و عشا و همچنین جشن بزرگ عید غدیر را نیز خواهیم داشت.

رضایی با اشاره به برگزاری این مهمانی بزرگ از ابتدای بلوار شهید سید نور خدا موسوی، ابتدای بلوار شورا تا انتها و مسیر برگشت آن و به طول سه کیلومتر، گفت: این مهمانی بزرگ در روز ۱۶ تیرماه و هم‌زمان با عید غدیر از ساعت ۱۶ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بعد از تبلیغ فرهنگ غدیر، مهم‌ترین هدف از برگزاری این مهمانی بزرگ، وحدت، همدلی و همگرایی بین مجموعه‌های مذهبی استان است، گفت: همه این مجموعه‌ها در روز عید غدیر جمع می‌شوند و برای عاشقان امیر المومنین (ع) خدماتی را ارائه می‌کنند.

پخش زنده مهمانی بزرگ غدیر از صداوسیما

علیرضا شیروی مدیرکل صداوسیمای لرستان نیز دراین‌رابطه، اظهار داشت: صداوسیما تمام تلاش خود را برای پوشش برنامه‌های عید غدیر و همچنین مهمانی بزرگ غدیر به کار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: در حوزه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت‌گرفته است.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، بیان داشت: مهمانی بزرگ غدیر در شهر خرم‌آباد به‌صورت زنده از شبکه استانی و سراسری پخش خواهد شد.

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا