استان ها

40 درصد از محکومان متواری در ایلام شناسایی و دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، عمران علیمحمدی عصر یکشنبه در جمع مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: یاد و خاطره شهید بهشتی و یاران باوفایش را گرامی می‌داریم و این هفته فرصتی برای ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر حوزه قضاء و خدمتگزاری بیشتر به مردم است.

وی اضافه کرد: بزرگترین افتخاری که نصیب مجموعه یگان‌های حاکمیتی شده است، خدمتگزاری به مردم در نظام اسلامی است چرا که این نظام به رهبری شخصی عادل و فقیه اداره می‌شود و مشابه این نظام را در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید و به فضل خداوند این نظام زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر خواهد بود.

علیمحمدی با بیان اینکه دستگاه قضاء و پلیس در کنار هم معنا پیدا می‌کنند، اظهار داشت: قطعاً نتیجه این تعامل و همدلی اعتمادی است که مردم به ما دارند.

این مقام عالی قضائی استان با تقدیر از همکاری خوب پلیس با دستگاه قضاء اظهار کرد: نیروی انتظامی در ناآرامی‌های سال گذشته به خوبی عمل کرد و توانست حربه‌های دشمن را خنثی کند.

علیمحمدی در ادامه با تشریح اقدامات دستگاه قضائی در سال گذشته گفت: با تلاش جهادی همکاران قضائی تعداد پرونده‌های سال گذشته از یکصد و پنجاه و پنج هزار و پانصد پرونده به ۱۰ هزار و ۶۰۰ پرونده کاهش یافته و تعیین تکلیف شده‌اند و این اقدام با همت بلند و جهادی همه همکارانم در مجموعه دستگاه قضائی میسر شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از ۴۰ درصد از محکومان متواری با همکاری مجموعه پلیس استان شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: بر آنیم تا در سال جاری با تعاملی که بین دستگاه و پلیس وجود دارد بتوانیم تمامی محکومان متواری را دستگیر و پرونده آنان را تعیین تکلیف کنیم

این خبر را درهمسونیوز دنبال کنید

هم اکنون شما نیز می توانید اخبار ادارات، شرکت خود را با نام خود در همسونیوز منتشر نمایید.

ورود به سامانه ارسال اخبار



منبع:مهر

نمایش بیشتر
دکمه بازگشت به بالا